Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022

Έρρωσθε και γρηγορείτε

 


Μετράω τα δευτερόλεπτα. Στέκονται λίγες μέρες μπροστά μου ακόμα, που το νόημα τους είναι μόνο να περάσουν. Είναι βλαστήμια να κοιτάζω έτσι τις μέρες εδώ. Γι'αυτό βρίσκω μελέτες και κατασκευές για να μην φαίνεται τόσο πολύ η νίκη σου και ο παραδομός μου. Θέλω όσο τίποτε, τίποτε που μπορεί να υπάρξει στον κόσμο, να σου δωθώ. Να παραδοθώ στην ευτυχία μου, που είσαι εσύ, εσύ που με βασανίζεις χωρίς γιατί και λογική. Σε λίγες μέρες θα έρθω να σε βρω. Είμαι κοντά σου. Κλείσε τα μάτια σου και σκέψου. Σκέψου αν θέλεις να φιληθούμε. Αν θέλεις θα έρθεις. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Αν είσαι καλά, αν είσαι εκεί, αν είσαι εσύ... και μην το δεις ως εκβιασμό, αν το δεις ως εκβιασμό δεν θέλω ούτε κι εγώ το φιλί σου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή