Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

Ταξιδεμένη

 Μέσα σε "ξενη" βάρκα Ταξίδεψα


Καλημέρα αγάπη μου,

 που μου έχεις κόψει την καλημέρα.

Σου εύχομαι τα καλύτερα.


Εγώ μπόρεσα και ταξίδεψα. Έκανα το συναρπαστικότερο ταξίδι μέσα σε "ξένη" βάρκα και να που κοντεύω να περάσω απέναντι, στους τόπους που  δεν θα χρειάζονται βάρκες, Ιθάκες, έρωτες πατρίδες νησιά. 


Είδα το σώμα μου να ανθίζει όσο ποτέ, από ένα άγγιγμα "θείο". Είδα το μυαλό μου σε έκσταση, τα γόνατά μου νερό και τα μάτια μου να τυφλώνονται από ένα λευκό σκοτάδι. 

Την ώρα που τα άδεια δάκτηλα αγκιλώνονταν πιάνοντας μια ιδέα. Λιποθυμώντας μπροστά στο ανεστημένο που αναλήπτεται. 

Περπάτησα σαν να είχαν ρόδες τα πέλματά μου και πήγαινα πήγαινα μέσα στις ελιές κατά τον Βοριά όπως ένας άνθρωπος από την μοίρα βαριά χτυπημένος. 


Βρήκα κουράγιο φόρεσα τα κάτασπρά μου ρούχα και ήρθα να συναντήσω την απουσία. 


Ναι. Ταξίδεψα. Μέσα σε "ξένη" βάρκα και έφτασα εδώ που είμαι Ταξιδεμένη. Χωρίς όνειρο, χωρίς ελπίδα, χωρίς. Μα μόνο με έναν σκοπό. Από την "ξένη" βάρκα να βγω...

Για να ξαναρχίσω








Σε φιλώ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή