Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Η συνταγή για να μένει κανείς μόνος είναι να πιάνει μια κορυφή που να βλέπει θάλασσα

 

Η συνταγή για να μένει κανείς μόνος του είναι να πιάνει μία κορυφή που να βλέπει Θάλασσα.




Οι αντικειμενικές δυσκολίες είναι πολλές αλλά δεν είναι απαγορευτικές. Αν θέλεις κάτι πολύ να το κάνεις. Εγώ νιώθω ότι ανήκω σε μια φυλή σπάνια και ίσως να θέλει να ταξιδέψω χιλιάδες μίλια για να βρω "κάτι" από την φυλή μου. Προσπάθησα να βρω μια ζωή που να μ'αρέσει και να την αντέχω. Αφού όλα είχαν τελειώσει. Ορίστε. Μια λάθος εκτίμηση στην στροφή και βγαίνεις τελείως έξω από το δρόμο. Εγώ θέλω να φτάσω. Έχω πάλι πολύ μπερδευτεί. Βαστώ όμως μέσα μου ένα ακαίρεο που με τίποτα δεν μπορεί να σπάσει να το μοιράσω να τελειωνουμε. Είδες, καμιά φορά το γυαλί κολλάει πιο δυνατά από ότι ήταν πριν. Φτάνει και σε θερμοκρασίες που λιώνει. Πες μου τι θα μπορούσαμε να κάνουμε εμείς μαζί. Πες μου και τι θα μπορούσαμε να κάνουμε εμείς χώρια. Εμένα η κλίση μου μπορεί να είναι να υποφέρω από Έρωτα. Έχω υποφέρει τόσο πολύ που πια λειτουργώ μόνο έτσι. Λέω να ξανακάνω κάτι που ξανάκανα αποτυχιμένα. Να το ξανακάνω αλλιώς. Να σου εμφανιστώ και να σου πω γειά σου, με έστειλε ο άγγελός σου να σε φιλήσω. Πώς να αρχίσω. Άκουσα πως έτσι ξαναρχίζουν όλα. Βλέπεις σε τι τραγική θέση έχω έρθει... κι εσύ κι άλλοι πέντε έξι εφτά ντόμινο γιατί είμαστε και σαρωτικές προσωπικότητες γαμώ το κέρατό μου. Έφτιαξα μια γωνιά που η επιβίωση είναι στην γη γατζωμένη και δεν την κουνάει κανείς. Είναι απλή, κατανοητή, ακουμπάει στον φυσικό κύκλο και σου αφήνει περιθώριο για σκέψη, για δράση ανθρωπιστική, καλλιτεχνική. Ακόμα καλύτερα καλλιτεχνική. Ας πούμε σου αφήνει αυτήν την ελευθερία κινήσεων που έχουν τα αγρίμια. Και θα ήμουν μία χαρά αν δεν μύριζα το ζευγάρωμά μας από τόσο μακριά. Αν δεν ένιωθα τόση μοναξιά χωρίς τις κουβέντες σου και το όνειρό μ.. Θέλω τώρα να τα βγούν όλα από μέσα. Να αδειάσω μήπως και κάτσω να βρω πως θα περάσουμε ωραία. 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή