Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

 

Αγάπη μου,

Θέλω να σκέφτεσαι όμορφα, να ταξιδεύεις και να γελάς. Ήθελα να σου πω του κόσμου τα πράγματα. Τα φτιάχνω στο μυαλό μου αλλά σε αυτή τη φάση κοπανιέται σα χταπόδι, είναι βυθισμένο σε ένα παραισθαντικό REM, είναι και για σφαλιάρες. Μου είναι πιο επόδυνο να σου το δείχνω. Ακόμα και μέσα στην οικιότητα των λέξεων που είναι ένα μέρος αγαπημένο γεμάτο θαλπωρή, υποφέρω. Όμως ήθελα πάρα πολύ να γνωρίζεις ότι μας έχουν ταλαιπορίσει και εμένα ακόμα με  ταλαιπορούν τα ίδια τιτάνια συναισθήματα, η καύλα, η αμηχανία, ο φόβος, η τρέλα, η ανεπίδοτη αγάπη, ο έρωτας μάτια μου αυτός ο ομηρικός. Γιατί βρήκα ότι θέλω να συναντηθούν οι ζωές μας και δεν μπορώ να ησυχάσω. Όμως βλέπω πως πρέπει λίγο να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτομαι για να γίνει αυτό, να βγω από τον Άδη χωρίς να κοιτάξω. Κι εδώ για να το κάνω αυτό πρέπει να γίνω θεός ή να μου βαρέσουν καμιά ένεση για ελέφαντες και να με σύρουν έξω σούρνωντας ή πάνω σε φορείο. Και δεν θα είναι όμορφα πράγματα αυτά έρωτά μου. Γιατί θέλω να συναντηθούν οι ζωές μας και αυτό αντιλαμβάνομαι ότι απαιτεί καλή φυσική κατάσταση, οξύνοια και ψυχική ισορροπεία. Όμως θέλω να είμαι δίπλα σου κάθε μέρα, όπως μπορώ είμαι και θα είμαι ακόμα καλύτερα πολύ καλύτερα αν ξέρω πως το θέλεις κι εσύ. Κι αν δεν νιώθω αυτή την πίεση να πρέπει να σου εξηγώ τι και πως τόσα χρόνια για να μην με παρεξηγήσεις αν σιωπήσω για λίγο στο να σου λέω πόσο σε αγαπώ όταν με μισείς και πόσο σε μισώ όταν με αγαπάς γιατί είσαι μακριά μου και σε έχω ερωτευτεί χωρίς καν να ξέρω τι εστί έρωτας. Όπως και να έχει θα έρθω, μόνο νεκρή δε θα έρθω. Και δεν έρχομαι μόνο εγώ, φέρνω και την ζωή μου μαζί μου για να συναντηθεί με την δικιά σου και να έρθουμε κι εμείς να μας συστήσουν να γνωριστούμε και μετά αποφασίζουμε όλοι μαζί τι ώρα θα σερβίρετε το "τσάι".

Σε φιλώ μωρό μου

                  με όλη τη γλώσσα



          ALiTZiM




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή