Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2021

ATAVISM

 

Κοίτα αγάπη μου! Τι περιφάνεια! Μου βάλανε και το όνομά μου! Αυτό το γατί έχει και το δικό μου σπέρμα! Και στο λέω τέτοιο έργο δεν έχει παιχτεί ούτε στην Αθήνα ούτε στο Βερολίνο στο Παρίσι στο Μπέλφαστ στη Νέα Υόρκη στο Τόκιο ούτε πουθενά.


Η παράστασή μας που είχε ακυρωθεί τον Αύγουστο από τις πυρκαγιές και μας είχαν τρελάνει στα εμπόδια και την αγωνία τελικά θα παιχτεί το Σάββατο. Και θα μείνουν όλοι παγωτό γιατί είναι πολύ μπαμ μωρό μου!


Ω εντάξει τώρα αυτά με το εικοσιένα είναι γιατί έπρεπε. Έχει όμως τεράστιο βάθος και λέει από ψυχοσυναισθηματική πλευρά την ιστορία μας. Ναι, την δική μας ιστορία. Την μία τη μοναδική και παντοτινή αληθινή ιστορία που δεν ξετιλίγεται απλά όπως συνηθίζουμε να λέμε, αλλά ξετιλίγεται και ξεμπερδεύεται μαζί. Ναι, ξεμπερδεύεται αγάπη μου


Ήθελα πολύ καιρό να στο δείξω αλλά μας φάγανε με τις αναβολές και τις κολοϋπογραφές τους να μη τη βγάλουμε τόσο καιρό αδιόρθωτη ακόμα η μπροσούρα! Ήθελα πολύ καιρό να σου πω ότι δεν μαλακίζομαι μόνο, αγωνίζομαι παντιοτρόπος να σταθώ. Κάνω και πολύ σοβαρά πράγματα γι αυτό να μη με αφήνεις χωρίς υλικό "υλικό". Σ' αγαπώ αγάπη μου








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή