Κυριακή 20 Ιουνίου 2021

Αγάπησέ με

 

Έχω μια αγάπη

Μια ατέλιωτη μάχη

Τι περιμένω 

Τι αποζητώ

Στου συναισθήματος τον ξέφρενο χορό να εξαντληθώ

Να ζαλιστώ να πέσω

Σε λίθαργο λυτρωτικό

Να μπορέσω την όψη σου στην λογική να εμπιστευτώ

Μιά τυφλή πύλη

Σαρκοφάγα ηδονή

Ένα μονοπάτι φωτεινό στης μοναξιάς τη φυγή

Όπως ρέει το αιμάτινό μου ποτάμι κάτω από το δέρμα κι εσύ

Η αυγή και της νύχτας το άχτι

Η πιο αληθινή μου απάτη

Από αέρα κι από σεισμό το στημένο μου σκηνικό

Και στην πλάτη το μάτι

Αγάπησέ με σε παρακαλώ

Αγάπησέ με ως κάτι

Αγάπησέ με να σου δωθώ

Αγάπησέ με σα μια φάση απ το φεγγάρι

Αγάπησέ με τα λογικά μου να βρω

Αγάπησέ με

Αγάπησέ με

Αγάπησέ έστω το παιδί που είμαι μέσα μου. Αγάπησε έστω αυτό

Αγάπησέ με να αρχίσω να ζω

Αγάπησέ με όπως η Γη τον Ουρανό

Όπως το δέντρο το νερό

Αγάπησέ με

Παντοτινά αγάπησέ με

Αγάπησέ με 

Αν με βρεις

Αγάπησέ με




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή