Τρίτη 13 Απριλίου 2021

Υστερόγραφο

 

Φαίνεται ότι αύτο που βιώνω από το πρωί μου αλλάζει την ζωή και τον τρόπο σκέψης. 

Μεγάλο πράγμα η αγάπη! Σε βάζει να γίνεσαι η πιο όμορφη αρματωσιά γι αυτούς που αγαπάς. 

Αλλά σήμερα κατάλαβα πόσο πολύ κατάφερες να με μισήσεις. 

Παράνοιά μου δεν έχω καμιά ελπίδα να κάνω μαζί σου κάτι της προκοπής. 

Και θα σε ευχαριστώ για το μάθημα.

Και αγαπώ σχεδόν όλες τις αντιδράσεις που με πείσμωσαν για την αγάπη.

Θα είχε λυθεί όλο το ζήτημα αν μου είχες μιλήσει ή αν μου μιλήσεις κάποτε ανθρώπινα 5 λεπτά.

 Μ'αρέσει να κάνω πίσω γι αυτούς που αγαπώ. 

Διαλέγω την αγάπη και τον λευκό έρωτα. Που το αίμα όταν θέλει τον κάνει αυτό το γλυκό και τρυφερό και άγριο ροζ.

Σε φιλώ. Με όλο το άχτι που σε έχω. Και εύχομαι να μας πάνε όλα καλά. 

Γειά σου όνειρό μου. 

Μιά μέρα θα μου πεις και θα καταλάβω.

Αν μου αφήνεις -σε μένα κανονικά ΠΟΠ, όχι  ιδέες για να αρρωστήσω - βότσαλα θα σε γυρεύω.

Έχω κάνει κι εγώ πολλά ανόριμα λάθη. Πολλά λάθος και άρρωστα βότσαλα. Έχουμε φτιάξει πανέμορφα ψηφιδωτά και κυκλώπια τείχη , αξιοθαύμαστα. 

Δεν μπορώ τίποτα να ξεχάσω.

Άργησα να καταλάβω.

Θα αργήσω να μαζευτώ από την αλάνα 

γιατί στο σπίτι φωνάζαν και δεν ξέρω από θαλπωρή. Δεν την ξέρω. 

Ξέρω ότι σε λάτρεύω.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή