Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

ΦΑΚΕΣ της Νάνσης

 

Αγάπη μου,

Εύχομαι να είσαι καλά, μου λείπεις και σε σκέφτομαι. Μπορεί να μην έχω παραιτηθεί από την ιδέα ότι θα μπορούσαμε να είμαστε το πιο τέλειο ζευγάρι αλλά έχω κάνει μια αξιοπαρατήρητη πρόοδο. Μέχρι πέρσι το καλοκαίρι δεν γνώριζα ότι είμαι ερωτομανής παρα ήθελα να πιστεύω ότι έχω έναν όμορφο μονόπλευρο Πλατωνικό έρωτα μαζί σου. Βαθιά μέσα μου πιστεύω ότι δεν ισχύει τίποτα από τα δυο αυτά και ότι είναι μια άλλη ιστορία για την οποία δεν έχω ενημερωθεί επιστημονικά ακόμη, ίσως θα μπορούσε να άνοιγε το δικό της κεφάλαιο στην ψυχιατρική επιστήμη. Αν δεχόσουν θα ήθελα πολύ να πηγαίναμε μαζί σε έναν ψυχίατρο σχέσεων (!) . Και δεν ξέρω τι άλλη βλακεία θα μπορούσα να σκεφτώ μόνο και μόνο για να σε δω λίγο να ασχολείσαι με εμάς. Περιμένω την Λου στο τέλος της εβδομάδας και όλο σκέφτομαι ότι της παίρνω το τηλέφωνο για να σε καλέσω να σου πω ένα γειά, να σου πω ότι σ 'αγαπώ και ότι θα ήθελα να υπήρχε ένας ψυχίατρος που να με έφτιαχνε ακριβώς όπως με θέλεις! Να μην ανησυχείς για μένα, με προσέχει ο γιατρός μου και ο Αλήτις μου. Με τον Αλήτι έχουμε μια υπέρ εγκεφαλική καψούρα και έχουμε κολλήσει ότι συναντήθηκαν οι ζωές μας. Μ' αρέσει αυτή η προκλητική εξέλιξη. Με προκαλεί ως εξέλιξη, με αναστατώνει μέχρι εκεί που δεν μπαίνει η όπισθεν. Έχω ξετρελαθεί, μέχρι που ξαναβαπτίζομαι και αλλάζω θρησκεία μέχρι και ομάδα ξανάλλαξα. Τώρα είμαι κι εγώ ΑΕΚαρα!!! Τόσο που νομίζω ότι κατά έναν περίεργο τρόπο όλο το σύμπαν γύρω μου εργάζεται από μένα για σένα, κι εσύ το φτύνεις να γλιστράει καλύτερα. Το φτύνεις δε το φτύνεις γλιστράει πολύ πάντως. 


ΦΑΚΕΣ της Νάνσης:

 

  • Μισό κιλό φακές
  • 3 λιτρα νερό
  • πέντε κρεμμύδια
  • δυο σκόρδα
  • μισή πιπεριά κόκκινη
  • μια χούφτα μάραθο ψιλοκομμένο
  • μια χούφτα αλεύρι τσουκνίδας
  • τρεις ντομάτες
  • μια μεγάλη κουταλιά ντοματοπολτέ καλής ποιότητας
  • μισή χούφτα αφράλα (αλάτι από τα ποριά) 
  • μια μύτη του μαχαιριού κουρκουμά
  • ελάχιστη κανέλα 
  • τέσσερα κεδρόμηλα
  • δεντρολίβανο 
  • βάγια
  • αγουρόλαδο αρίστης ποιότητας


Διαλέγουμε και πλένουμε τις φακές. Τις βάζουμε στην χύτρα με το νερό και ανάβουμε τη φωτιά. Χοντροκόβουμε και προσθέτουμε τα κρεμμύδια και τα σκόδρα. Λιώνουμε στη μηχανή και προσθέτουμε τις ντομάτες, την πιπεριά και τον μάραθο. Προσθέτουμε τα μπαχαρικά και ελάχιστο λάδι. Κλείνουμε την χύτρα και μόλις σφυρίζει την αφήνουμε να βράζει πολύ σιγανά άλλη μισή ώρα. Τις ανοίγουμε και προσθέτουμε τον πελτέ, το αλάτι , το αλεύρι τσουκνίδας και τα βότανα. Βράζουμε άλλα δέκα λεπτά και βούαλά. Σερβίρουμε με ωμό λάδι και λεμόνι  (βαθμός δυσκολίας: πανεύκολο).






    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή