Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Ανέκδοτο με νόημα

 Είναι ένας βιολιστής και πάει στην βασίλισσα. Της λέει ότι μπορεί με τη μουσική του να εξημερώνει τα ήθη ακόμα και τα άγρια θηρία. Ωραία του λέει θα σε βοηθήσω να το αποδείξεις. Παίρνει τα χρήματα ο βιολιστής και πάει στη σαβάνα. Βγάζει το βιολί του το ψεκάζει και ξεκινάει να παίζει. Τον βλέπει μια τίγρης τρέχει να τον φάει, στα είκοσι μέτρα τρέχουν τα σάλια της, στα δέκα μέτρα ανοίγει το στόμα στα πέντε μέτρα πηδάει, στο ένα μέτρο ααααπ κάθετε κάτω να απολαύσει τη  μουσική. Τον βλέπει το λιοντάρι, τρέχει, τρέχει, στα είκοσι μέτρα δείχνει τα δόντια του, στα δέκα μέτρα έχει σηκωθεί η τρίχα και η ουρά του, στα πέντε μέτρα φερμάρει, πλησιάζει στο μισό μέτρο ααααπ κάθετε κάτω καταγοητευμένο από τη μουσική. Τον βλέπει ο πάνθηρας τρέχει τρέχει τρέχει στα είκοσι μέτρα τρέχει στα δέκα στα πέντε στο ένα χαααααπ τον τρώει και μένει μόνο το βιολί. Κοιτάζεται η τίγρης και το λιοντάρι και λένε: ε τον μαλάκα τον κουφό, μας χάλασε τη συναυλία.

  

3 σχόλια:

  1. Όταν με δεις να γράψω εδώ συνταγές θα έχει έρθει η ώρα να μου μιλήσεις.
    Καληνύχτα .. καντικό μου υπέροχο. Καληνύχτα Ελένη μου. Πόσο φριχτά ομοιάζεις με αθάνατη θεά! Θα σε βρω απόψε στα παλάτια του Νηρέα στην Αίγυπτο. Κι αυτό το απόψε ταξιδεύει στο χρόνο. θα περάσει από τον Ναζίμ Χικμέτ να του πει ότι οι πιο ωραίοι έρωτες δεν είναι εκείνοι που δε ζήσαμε, αλλά αυτοί που μια ζωή μας πεθαίνουν. Να σου φέρω και τα χαιρετίσματα από τον Στησίχορο. Κι όσο θα μιλάω τη γλώσσα σου η δική μου είναι εκεί που θέλω. ..μαναρμου καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άκου τι έμαθα χθες από έναν παππού που είναι από τους τελευταίους ρεμπέτες. Η μάνα του Θάνου Μικρούτσικου είναι φιλιατρινιά και μου είπε που είναι και το σπίτι της. Και μου είπε πως και η Λίνα Νικολακοπούλου είναι Φιλιατρινιά! από τον πατέρα της! Ρε τι βγάζουνε τα Φιλιατρά ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή