Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

πωπούτσi σαράντα πόντοι

Το φεισμπουκ ξεκλίκαρα μες την απελπισία
και πήγα μπουρδελότσαρκα προς τη Κυπαρισσία
Εστήθκα μαγκιορικα, φορούσα και γαρδένια
Στις μπάρες παρελαύνανε μωράκια ένα ένα
Επαιζε Οικονομόπουλο, Βέρτη, Πάολα, Κιάμο
Έπινα το πετρέλαιο κοιτώντας πέρα χάμω
Το μαύρο το ξανθούλικο που έκανε σκετσάκια
εμίλαγε ρουμάνικα σαν άλλαζε τασάκια
Μου χαμογέλασε όλο υπόσχεση, είχε ένα σάπιο δόντι
Έδειξα τα παπούτσια μου, ήταν σαράντα πόντοι
Λοιπόν τώρα τι κάνουμε, της έπιασα το χέρι
της είπα είμαι ευαίσθητος και ψάχνω ένα ταίρι
-Ποιον κοροϊδεύω εδώ, αφού είναι πουτάνα-
Έβγαλα και τις μόστραρα κάτι ευρά μια ντάνα
Μου χαμογέλασε όλο υπόσχεση, είχε ένα σάπιο δόντι
Έδειξα τα παπούτσια μου, ήταν σαράντα πόντοι

 (fotos be me)
το χαρίζω σε όλους τους απελπισμένους 
με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή