Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

δεσμοί του καναπέ


Έρχεσαι μέσα από ένα πηχτό σκοτάδι. Με καταδιώκεις, την ελευθερία μου. λες και το νήμα της ζωής μου είναι δικό σου υφάδι. Να δένει το βιβλίο μιας πρόζας, θεατρικής ατέρμονης πρόβας στην ερασιτεχνική σκηνή της φαντασίας μου. Το γκρο πλαν της μιζέριας κόβεται στο μοντάζ, μαζί με τους δεσμούς του καναπέ. Δυο καλητέχνες κοιτούν τηλεόραση, ένα απόγευμα και κάπου στις διαφημίσεις συνουσιάζονται μηχανικά για είκοσι λεπτά. Πλένονται, τρώνε, συνεχίζουν να κοιτούν τα προγράμματα των εννιά. Δημιουργία καμιά, λόγο έλλειψης σύμπραξης και συνοχής πέραν μιας παθολογικής χημείας. Αποτελέσματα ακρωτηριασμού προσωπικοτήτων, πλανίσματος χαρακτήρων, σε μια προσπάθεια θηλυκώματος, ταιριάσματος εξ ανάγκης αποληταρχικού ιδεόδους.
Φτάνει, με έπεισες για απόψε, θα γεμίσω το κενό μου με εύκαιρα πέη, ή Πόε,
..ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων..
εσύ μη μη μη μη μη μη μη μη μου μιλάς.

(foto by me/Καλών Τεχνών Αθήνα)

14 σχόλια:

  1. ...Στο πλατώ,
    στο παζάρι, το κλάμα πάει κι έρχεται κι η Πετρούλα τελειώνει κι αυτός αυνανίζεται κι εσύ έρχεσαι μες στο πηχτό σκοτάδι κι εγώ δεν μπορώ να ερωτευτώ ξανά - τελείωσα μάλλον κι εγώ- κι εσύ μετά να στέλνεις μηνύματα, να παίρνεις τηλέφωνα, το φαγητό κόλλησε στην κατσαρόλα....

    Κι άστα...με πήρε και με σήκωσε και πάω...

    Φιλιά Πανδιώνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πικραμένη και απογοητευμένη σε διαβάζω και δε μου αρέσει.. Τι τρέχει κοριτσάκι; Ένα χαμόγελο να δω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι, δεν είμαι στα καλά μου, με τη μούσα τα έχω πάλι. πρέπει να την ξεχάσω , να βγώ απο την φαντασία μου που την εξιδανικεύει.. το κείμενο είναι μια προσπάθια αντικειμενικής οπτικής. μετά απο αυτό το στάδιο εύχομαι να αλλάξω τελίως άποψη για το θέμα και να προχορίσω συναισθηματικά..
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "To γκρο-πλαν της μιζέριας, κόβεται στο μοντάζ...."



    !!!!!!!!



    (έχεις ξεκολλήσει αλλά για κάποιο λόγο δεν θες να το παραδεχτείς. Εξιδανικεύεις το οικείο που λούστηκες; ψάξτο)


    Σε φιλώ
    με ένα φιλί
    απλό, βαθύ
    ήρεμο
    και μελαγχολικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. e dietro le venia si lunga tratta
    di gente, ch 'i' non evarei creduto
    che morte tanta n' avesse disfatta

    που πάει να πει ότι έχεις δρόμο μπροστά σου για το καθαρτήριο ακόμη αγαπητή pandiony...το ίδιο νιώθω κιεγώ πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λέω να περάσω στο στάδιο της απαξίωσης..
    Ναι ΝΑΙ ναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φσσσσσσσσσσσσσσσσ
    κι εσύ δεν πάς πίσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βολέψου, είναι λίγο ακατάστατα .., να κεράσω τίποτα? τσιπουράκι??

    ;oPPPPPPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. http://desolfoto.blogspot.com/
    το αλλο μου μπλογκ.
    τωρα κατι τσιμπισα καιπινω ενα κρασακι, στην υγεια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πω πω ρε συ κόλλησα..
    ωραία πράγματα
    τεχνικές..
    οπτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να πάμε..
    θα πάμε μια μερά, υποσχέσου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ολα θεραπευονται...


    ολα!!!!


    εκτος απο ενα



    το δικο μας ΕΝΑ:::::::::



    ΙT'S ΠΕΗ DAY!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή