Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

δες με, αλλάζω...


εσυ μου το έμαθες αυτό, να μαζεύω το φώς,
να παγώνω στιγμές, να νετάρω,
να ζώ σκέτα, μαζί σου, στον κόσμο σου..

κάτσε λίγο, δυο λεπτά να σου πώ,
να σε δώ, να γράψω, να φωτογράψω τη ζωή μας,
ή να μου δείξεις πως να ξεμάθω..

σ'αγαπώ, με κάνεις να δημιουργώ, να γίνομαι καλύτερη..
να ψάχνω ιδέες νέες για να σου φέρω..
Αλλάζω.

μα σε θέλω κοντά μου, κι αν λες πως δε μ'αγαπάς,
πες το μου, όσες φορές είπες σ'αγαπώ, και θα το πιστέψω.

(fotos by me/ΑΣΚΤ)

23 σχόλια:

  1. πας καλά
    πασκα λα

    πάντως,
    εγώ
    τουναντίον
    του να τείνω
    σ' αγαπώ πολύ
    πίστεψέ το

    cropper
    γείτσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία φωτογραφική.. ωραίες φωτογραφίες.. Βεβαίως.. αλλάζεις..
    αλλά ΖΕΙΣ.
    Καλημέρα νέτα σκέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αααααααααααααααααααααΑ
    ας αφίσω μια κραυγή απόγνωσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σπαστα ρεεεεεεεεεεεεεεε

    πες το μου, όσες φορές είπες σ'αγαπώ, και θα το πιστέψω......

    και ποίηση
    και πραγματικότιτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι. ..
    κάπου στα βάθη σήμερα πλανιέμαι
    και λιγοψυχώ, πως δεν θα το δώ, πως θα πρέπει και σ'αυτη την πορεία να καταλήξω στην έρημο της απομόνωσης
    , της συγκρότησης μετά την αίσχατη διάλυση μου στα σημεια του ορίζοντα για να την βρώ, αυτή που ζεί μέσα μου και τα σπάει..
    και το στομάχι μου πονάει απο άγχος τραγικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όσο και να κραυγάσω τα θέλω μου , μέσα μου το κάνω απο ήθεν σεβασμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ιεροσηλία δεν είναι να μπαίνει ο άλλος μέσα σου, απο κάθε άνοιγμα σου, να κατοικεί, και για μια σιγουριά, μια μουχλιασμένη αγκαλιά να την κάνει, ξεσκίζοντας σου την ψυχή, βίαια, να σε θαβει ζωντανό τα χώματα να πατάει και πάνω να χτίζει μαγαζί.
    να μην καταλαβαίνει την έννοια του μαζί, αυτά που για πάντα σε μια αγάπη υπάρχουν..
    τέσπα, είναι που με αφίνω μέσα στο πηγάδι των συναισθημάτων και χάρισα τον κουβα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όποιος έχει εύκαιρο κουβά ας με βγάλει, πνίγομαι, μια γουλιά.
    ΝΑ ΠΑΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα μου πείς , όλα κάποτε τελιώνουν, και ξαναρχίζουν απο την αρχή, μπορεί πάλι να έχει ερωτευτει και να ναι τόσο δυνατό που να με έχει σβήσει. να έγινε δηλαδή πάνω μου, να υπήρχε στενότητα χώρου..
    κι όμως το ξέρω, το χει αποδείξει η ψυχή μου, πως η πραγματική αγάπη (ίσως ναι, για μένα και ο έρωτας)
    είναι παντοτινά._
    τείνουν δηλαδή στο πάντα, στο άπειρο, συγκλέινουν αποκλέινουν συγκλέινουν αποκλείνουν και πάνε.
    ο λόγος και οι αισθήσεις τα ταίζουν , τα όνειρα και οι σκέψεις τα ποτίζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μα μωρό μου, λόγο δικής μου ταραχής, δίκιο σου ρίχνω ..
    εχω μάνα καταθληπτική, σπίτι διαλημενο, πατέρα στον κόσμο του χαμένο, εγώ στα όρια κυκλοθυμική και άπιστη το τίποτα προσμένω..
    εικόνες και λέξεις μου πρέπουν νεκρές, για το σήμερα , το αύριο και το χθές περιπέτιες για να ξεχασθώ underupground φαντασίες για αγάπη δίχως πόνο, ιαντική, τέχνη σουρεαλιστική .. πώς αλλιώς, αλλιώς θα σαλτάρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φήμες, απο παρα αλλάζω
    χαμέρπής χαμελέοντας με σένα μοιάζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σε ΘΕΛΩ.
    να με γαμίσεις με τον μπαλαντερ στην τσέπη σου,
    να με φτίσεις μόλις τελιώσεις
    να με κλοτσίσεις έτσι γυμνή όπως να μαι , να με χαρακώσεις με τον χαρτοκόπτη στην πλάτη 'άπιστη' , να με κολλήσεις AIDS , και να σαπίσω στο κρεβάτι μας.

    είμαι άρρωστη, τρέξε μακρυά μου..

    ΠΕΣ ΜΟΥ , ΔΕ ΣΑΓΑΠΩ , ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΠΕΣ, Σ'ΑΓΑΠΩ.

    ΣΑΓΑΠΩ, ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!!!!!
    ΠΕΘΑΙΝΩ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΚΟΥΩ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ
    ΚΟΡΟΗΔΕΥΤΗΚΑ
    ΑΠΑΞΙΟΤΙΚΑ
    ΨΕΜΜΑΤΑ

    ήθελα έναν κόσμο να σου φτιάξω που να μην μοιάζει με κανέναν , να είναι ονειρικός, όταν το μαχαίρι μπήκε μέσα μου και έγινα ανίκανη να συνεχίσω, τα χασα, νόμισα δεν με θες, έψαξα επιβεβαίωση, μπερδεύτηκα απο εγωπάθεια αναγκαία να με σηκώσει,
    οι τύψεις με στοίχιωσαν, βλέποντας το φαντασμά μου νόμισες με έχασες, με μίσησες, σε μίσησα που το είδες..
    έψαξα με βρήκα, ήμουν μέσα σου, χαρικά, δυνάμωσα, με σκοπό να με δείς όπως ονειρευόσουν..
    με βρήκα μέσα σου, σε έχασα, και δεν ξέρω που είμαι, με πιάνει πανικός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έλα
    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κάπου στριμόχνω τον καλό μου εαυτό
    σε ελάσματα ελπίδας τον καρφώνω
    δες με, εσένα θέλω μόνο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ένα τσιγαράκι κάνω και έρχομαι Καλλιθέα, για το Βατερλό μου, το πρλ χαρμπορ, τις θερμοπύλες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ο άγγελος μου με έσωσε απο συντρηβή μεγάλη.. και δρόμο μου άνοιξε με οπτική άλλη..
    δεν άξιζεις φαίνεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. παροξισμός ΤΕΛΟΣ.

    ..
    με συγχωρείς για την μλκία που με εχει πιάσει στα σχόλια τις τελευταίες μέρες, λόγο ασφικτικών συναισθημάτων.. θα προσπαθήσω να σταματήσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή