Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Eραωτωας


Eραωτωας
πλακάκια





ΑΦ ιερο Μένω

109 σχόλια:

  1. παναίσθηση !!!!!!!!!
    τι τι
    υπερ

    ;oPPPPPPPPPP

    μαλακία
    για
    γα
    εεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νου

    νου νου

    μεγαλώνει μεγαλώνει γεράααααααα παιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φοβάμαι??????????

    εεεεε

    εε
    ε
    εεε
    ε
    εεεεεεεεε
    εεεεεεεε
    εε
    εεεεεεεεε
    εεεεε
    ε
    ε
    εεεεεεεεεεεε
    ε
    εεεεεεεεεεεε
    ε


    εεεεεεεεεεεε
    εεεεεεεεεεεε
    εεεεεεεεε
    εεεεεεεεεεεεεεεεε
    εεεεεεεεεεεε
    ε
    εεεεεεεεεεεε

    εεΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

    ΕΕΕΕΕ

    εεεεεεΕ
    Ε
    ΕΕΕΕεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. προβολή του 13 γαμώ το οιστρολόγιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. belive ρε
    κρίμα
    χτήμα
    ποιήμα
    ρήμα\\


    όλα λάθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μουσαμούσια
    μουσκεμα
    μούσα'
    πάνώ,
    από.
    όλα
    ;P
    m

    mlka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πάντα δική σου................ ... . . .. . .. ........ . ..

    πίπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ψυχολογικοί μπάτοσΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΜΑΣΙ Σ
    Ι Ρ Η Ν Η \

    υστερία

    ooόΠΠΠΠΠΠ;oPPPPPPPPPPP
    μθσικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. απο σένα
    σιένα?
    ιταλία
    γαλλία
    ινδίες
    όπου σ
    πίσω
    δεν
    αχ
    Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. άλλα κόκκινα μαλλιά............. .. . . . ......... ..... . . ........ . . ....... . ........ . ........... . ..... . . . ........ ....... ... . ,...... ........ ........ . . ....... ... .
    . //// ........... . . .... . ........ . ...... ,. . ,. ,. ,.........,. ..... . ... ... .... . \
    ,/ //// / ............


    suzi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. all i need you κι άλλα πράσινα καράββια λλλλλλλλ ες .?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χζαλα λ αλλα σα δα ε Ε ε έλααααααα
    μαλάκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ξημερωσε πάλι
    μη
    κι απο το όνειρο μου..
    όνειρο ήτανεεεεεεεεε
    ΅Ε ''για σενα το κανω'''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χάνεσε...
    μη
    μηηηηηηηηη
    μη χ
    ξημερώνιεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ουρανέ
    θάλασσα
    Γη
    όνειρο ήταν ε ΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ξημέρωσε πάλι
    για λίγο νεκρός
    muerte
    χαμένος για λίγο

    τον πολύτμο κύκνοοοοο
    τον λιγμόο
    της να είλ λέειεεοοοοοοιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. όνειρο ήτανεεεεεεε
    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ\
    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ\
    ΛΛΛΛΛΛΛΛΛΑαααα
    ααααα
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ανατολή
    δωμάτιο
    όνειρο
    άδειο
    ήταν
    ΕΕΕ
    ΕΕ
    Ε

    ΜΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. νερό........., ποιός μου έβαλε νερό????????
    στροφέςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πεθαίνω για σένα
    για λίγο νεκρός
    μαζί με τον ύπνο
    τον λυγμό της να
    όνειρο ήτανεεεεε
    εκεί ζυγώνεις με
    τα φτερά σου πεθαίνεις
    όνειρο ήτανεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βάλε και τα 5 ν α παίζουνε μαζί εί ναι και γμτ φάση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. σπασίδια
    ου
    μπαχαλ
    αααααα
    ΕΕΕΕΕ
    Ερα
    Ω τα
    ΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ;oneiro itaneeeee
    eeee ooooooooo iiiii n eeeeee
    eeeeeeeeeeee
    e
    eeeeeee
    ee
    eeeee
    eee
    e
    e
    e
    eeeeeeeee
    eeeeee
    eeeee
    eee
    φριψκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ψάξε για κουνελάκια
    κάτω απ'το μαξιλάρι

    πεταλούδα πώς μαγεύεσαι απ'το φως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εσύ δεν είσαι κανονική
    εσένα μόνο το σκοτάδι σου κάνει
    όπως και σε μένα

    γι'αυτό είμαστε αδερφές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πριν γίνουμε ψάρια
    ας ζήσουμε το όνειρο της γοργόνας

    έστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι
    και καταδικασμένοι να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο

    κάτι κυνηγώ σαν τον ναυαγό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πέλαγο να ζήσω δε θα βρω

    νιανιά
    νιανιά
    νιανιά

    πιπίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. στα σπίτια που με φύλαξαν
    κανένας πια δε μένει
    ξενοίκιαστα ρημάζουνε
    κι από το δρόμο μοιάζουνε
    κήποι παρατημένοι

    σπίτια γεμάτα αγκαλιές
    φιλιά αγάπες κι έρωτες
    πόρτες μέσα στην άβυσσο
    δρόμοι για τον παράδεισο

    όλα τα σπίτια που άλλαξα
    δεν τα'βαψα ποτέ μου
    κι όσα καρφιά τους κάρφωσα
    ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ Τ'ΑΦΗΣΑ
    ΣΑΝ ΛΑΦΥΡΑ ΠΟΛΕΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. στο παραγώνι κάθομαι μόνος
    και συλλογιέμαι
    όσα τα μάτια μου έχουν δει
    το δρόμο της ζωής μου
    τα λούλουδα του λιβαδιού
    τις άσπρες πεταλούδες
    και τα κατακαλόκαιρα
    που'χουν κι αυτά περάσει

    μα πάντα εκεί που κάθομαι μόνος
    και συλλογιέμαι
    τα πράγματα της ζήσης μου
    που πέρασαν γοργά
    έχω το νου μου ακοίμητο
    μήπως και ξανακούσω
    πόδια που πίσω γύρισαν
    φωνές πίσω απ'την πόρτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μέσα στα ρούχα μου σε κρύβω
    σαν φωτιά
    να'χουν να λεν πως δε σε γνώρισα ποτέ μου
    όνειρο είναι η ιστορία μας καρδιά μου
    τα ξωτικά γυρνούν τις νύχτες συντροφιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μοιάζουν μ'αμίλητο νερό
    σαν κλαις τα δυο σου μάτια
    τρέχουν σε μονοπάτια
    κλεισμένα από καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. φόρεσες μάσκα και γυαλιά
    να σώσεις την παρτίδα
    βρήκες χρυσή θυρίδα
    μα έχασες τα κλειδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. απ'τον τίτλο βγαίνει
    ότι αυτή αγαπάει τα ωά
    δηλαδή τ'αυγά
    δηλαδή σιγά τ'αυγά

    και τους πολυελαίους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. από το ιερό που μένω
    σου στέλνω φύλλα

    να τα μασήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μα πού είσαι?
    πνίγηκες σε ένα κουτάλι φακές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. άμπρα κατάμπρα
    εμφανίσου!

    χόμπιτ
    χόμπιτ

    νιανιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. είδες?
    δεν ήταν τίποτα...
    ένα αμπρακαταμπράκι είπα
    και να'σαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ''δε θα το ξανακάνω''
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
    (θα το κάνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. κι άλλα φύλλα!!
    χαρτιά
    και πράσινα(μαυρόασπρα) ά-λογα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μπα...
    όλα μαύρα
    μαύρη είναι η σκέψη
    μαύρο το μυαλό
    μαύρο το μαντίλι που'χεις στο λαιμό

    μαύρες και οι νύχτες
    μαύρες μάγισσες
    έτσι είναι η ζωή μου
    που μου τη μαύρισες

    φεύγω σε λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. κανένα τραγούδι ελπίζω να μου
    παίξουν σε κιθάρα
    όχι γαλάζια
    μαύρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. κανονική δεν
    λόγο κανόνας
    ο κανόνας είναι στενός
    και δεν χωράα ααα ααα
    τους αναστέναγμους μου
    πλανητάριο πάμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. να μου τραγουδήσουν τον κήπο
    την πριγκιπέσα

    δυο χελιδόνια που γυρνάν ξανά στα ίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πάω να ετοιμάσω τη βαλίτσα
    πάω να ετοιμάσω τα χαρτιά
    πάω να λαδώσω τη γραφομηχανή
    θέλω να κάνω μια ευχή
    δεν θέλω να οδηγήσω ξανά
    δεν θα οδηγήσω ξανά
    ποτέ
    ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φαίδρα Φις,
    τι μαύρο
    κόκκινη είσαι.

    μαυροκόκκινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ορκίζομαι δεν θα του ξαβαβγάλω
    ποτέ τις κεραίες του
    για να γυρίζει τυφλό
    σαν τον Οιδίποδα

    ορκίζομαι δεν θα το τυφλώσω
    ποτέ ξανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ορκίζομαι θα βάψω τον τοίχο μου
    ένα ωραίο φωτεινό Μαύρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. μη είναι τερμίτες
    (απο το τέρμα, τέλμα, ξέρεις)

    ;oPPPPPPPPPPPPPPP

    θα σου έλεγα να με πάρεις για σοφερίνα (απο το ζοφερινα)
    αλλά .. είναι σίγουρο πως θα βγάλει ο δρόμος πόδια και θα φύγει..

    στο καλό..
    χρώματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. και πράσινο
    και καφέ
    και πολύ μπλέ μαύρο
    με άσπρα κύματα..

    φιλιά
    θα σε σκέφτομαι κόκκινη
    νταξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. δεν οδηγώ ποτέ ξανά
    ζοφερίνα

    θα έρθει κάποιος να με οδηγήσει
    σαν τυφλή στο σκοτάδι
    των Δελφών

    πότε θα φύγεις για Δημητσάνα

    το έσωσα

    εμένα πότε?

    κι εσένα εντάξει

    αλλά είπαμε
    μακριά από μας οι σωτήρες
    και δη οι αυτόκλητοι...

    αίσχος
    τι βάρος είναι αυτό που έχω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ναι ναι
    πέτα
    τύληχτα με χαρτί
    και στείλτα
    σώστα σωστά
    όπως ξερεις
    καλά

    καλά είμαστε
    για θυσίες
    ΕΝΕΡΓΙΑ

    γειά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. σπάστα σήμερα για μένα
    που είμαι υποτονική
    με hangover.
    σ'αγαπώ!!!
    dax
    ;oPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. το σάββατοκύριακο θα είμαι σίγουρα Δημητσάνα
    όχι όπως αυτό
    το ξεκουρντισμένο
    σονέτο της
    πτώσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. για το ανυδρήκελλο , το πουκάμισω
    κάτω η carΔιά μου σβήνει.

    ποτέ ξανά οδηγός!!

    ναυαγος

    συνεπώς

    ανθρωπος

    θνητός

    θεϊκά

    φιλιά

    κι

    αγκαλιά.

    και ..

    ''θα ρθει μια μέρα''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κορίτσια όλα καλά;

    Βασικά πανέξυπνο το ΑΦ ιερό ΜΕΝΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. jacki, καλημέρα
    που ησουν εχθές που τα πίναμε
    είπια και στην υγειά σου
    καλά
    πάμε
    πλανητάριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. εντάξει ετοιμάστηκα
    και περιμένω να φύγω

    πώς σου'ρθε με το πλανητάριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. γεια σου τζάκι ντάνιελς

    μου θυμίζει τον Τζόνι Ντεπ
    στο Σκοτεινό Παράθυρο
    αλλά κι εμένα
    που μόνο βότκα τεκίλα
    και Τζακ μπορώ να πιω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Φαίδρα... γουστάρω jack.. Γουστάρω Johnny oh Johhny.. Και πλανητάριο πότε θα πάτε; Άντε ακόμα εκεί είστε;
    Εγώ πάλι πίνω από ρακί μέχρι οτιδήποτε περιέχει αλκοόλ.. Αψέντι ίσως.. Αλλά μια προτίμηση την έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. αψέντι κι εγώ όταν βρίσκω

    πλανητάριο δεν θα πάω εγώ

    είμαι εκτός Αθήνας

    έχω ένα ταξίδι στους Δελφούς να κάνω
    αρχαιολογικού ενδιαφέροντος

    ελπίζω και κάτι παραπάνω

    δεν ξέρω πώς κόλλησε της Δίας το πλανητάριο σήμερα...

    αλλά τι να πεις...
    εγώ ειδικά δεν μιλάω καθόλου
    για εμμονές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. τι ωραία στο πλανητάριο!!!!!
    είδαμε τους ''θαλάσσιους γίγαντες''
    κάπου είδα και μια ξανθιά συνοδηγό σε ένα τζιπ που σκάβανε για να βρούνε τον σκελετό του τηλόσαυρου..
    η Φαίδρα Φις θα ταν..
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPp

    Λίτσα άναρχη φίλη , γιατί το λες αυτό?
    μη μου πείς οτι είσαι με τους άλλους εσύ!!! θα τρελαθώωωωωωω

    ..

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. μα γιατι, όπως βλέπεις εδώ ότι σου έρχεται να το γράφεις..
    ειδικά εσύ, χαίρομαι τόσο που με βρήκες και πήρα το μονοπάτι σου..
    φιλιάααα
    ;oPPPPPPPPPPPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή