Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Αδύνατο να μην υπάρχει


Έξω απ’ την ατμόσφαιρα, ελαφριά στιγμή νοητή.
Σε ένα φάσμα σαν ύφασμα που γδύνεται,
με πορεία το μέσα σου. Μέσα σου Διαθλώμαι,
συνθλίβομαι πάνω σε έδρες διαφορετικότητας
πονάει το φως, με καίει, εθιστικό επιμένει
στις αισθήσεις με τα περίστροφα πρόσωπα
που πάλλομαι, και μεθώ, θωρώ θύλακες ως θηλιές
και θάλασσες θολές ως θόλους διαστημικούς
ή γήινες γυάλες για γλυκά βραχύβια ψαράκια.

Σαν το άπειρο σκοτάδια που ποτίζουν φως
με Ψέματα πυροτεχνήματα καλέσματα,
σαν έρωτας, σαν εμάς, εσένα, αυτούς
Σαν τα αναλώσιμα, τα θνητά στη βροχή
Χώματα. Σώματα όνειρα δανικά για ιδανικά.

Στο τελευταίο σύνορο
μιας αύρας Γυάλινης,
είναι το δέρμα, τριγμοί,
σπάει, σε μια κίνηση
Απόγνωσης της Ελευθερίας,
Κόβεται, σπάει, κόβεται

Στις πληγές της ένωσης
Χτυπά η χορδή της αγνότητας
για το καλό της ανθρωπότητας
διαφημίσεις στα προσεχώς
ανοίγει, μπαίνει αέρινο φώς
Θετός πλακούντας παγωμένος,
από παλμούς στερημένος και υγρά,
κατάσταση υποτονική, μειδιούσα
λόγο καταγωγής ή επαγωγής σε άτοπο
περιφερόμενος μύθος, δια ζώσης.

Στείλε μου έναν κλώνο σου
Κέρνα μια μπόρα απ' τον πόνο σου
Βραχυκυκλώσου να πάμε πιο γρήγορα
Πέτα, πέτα τα βαριά σου
Ξέχνα τον πόνο, συνέχισε να φτερουγάς
Το ίδιο, όπως ξέρεις, με την καρδιά σου
Είμαι κοντά σου, μέσα σου,
Που κοιτάς?
πίσω και προσπερνάς
καθώς δίπλα σου στρίβω.

Κρότος Δεύτερος
[Μπορώ και να τρέξω]

Πλαγιάζω με την μούσα στα ονείρατα μου
Κι αυτή χαϊδεύει τρυφερά τα μαλλιά μου ,
λέει νανουρίσματα στιχάκια μαγικά αινίγματα
το νου μου διεγείρει με θείους χυμούς ποιήματα

(ρ)
Για την ματαιότητα
της στιγμής την αιτία
φωτιά κι αμαρτία
εκτός ελέγχου θεά

(fotos by me/ Καλών Τεχνών Αθήνα)

-το τραγούδι αυτό αφιερώνεται
στην θάλασσα της Φαίδρας Φις
και στην σκυλοπνίχτρα..-

η συνέχια στο room..

15 σχόλια:

  1. 10 μήνες, σήμερα, μια χαρά η Χαρά εξαφανισμένη εορτάζουσσα, δεν πήρα για τα χρόνια πολλά, κρατήθηκα απο τα μαλλιά μου, πήρα μόνο τον μπαμπά μου. να στείλω ένα χρόνια πολλά όμως ανθρώπινο, να μη στείλω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να στείλεις ένα χρόνια πολλά ανθρώπινο.. Σε νιώθω κάπως.. Σαν να μαζεύεις οργή και θυμό.. Ίσως να είναι και δημιουργία.. δεν ξέρω.. Ωστέ φτιάχνεις γλυπτά.. Υποθέτω ζωγραφίζεις κι όλας..
    Όταν θα βρεθούμε θα με ζωγραφίσεις; Που σε όποιον το ζητάω μου λέει πως έχω δύσκολο πρόσωπο..
    Καλημέρα..
    Ααα και η φωτογραφίες ωραίες..
    Στην τελευταία photo by me ή απλά my photo?
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δία πιθανώς να μην καταφέρω
    να σ'ευχαριστήσω ποτέ γι'αυτό
    όπως σου αξίζει

    να ξέρεις όμως ότι έχω κι εσένα
    και όλα όσα γράφεις
    μέσα στην καρδιά μου

    για πάντα...
    να το θυμάσαι

    χίλια ευχαριστώ
    σ'αγαπώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζάκι, φίλη μου , περισότερο απο αυτη την λήπη και τον θυμό που λες το κείμενο είναι αστείο, με την παλιά έννοια. ναι, εγώ είμαι μέσα στον καθρέπτη. επισκέπτομαι φίλους στην καλών τεχνών, πέρνω ενέργια και προφητίες απο τον χόρο. προσωπικά ζωγραφίζω παιδικά και τα γλυπτά μου είναι κάτι χοντροκομένα τοτέμ απο ξύλο ή κανένα τασάκι απο πυλό. αν μπορώ να δώσω κάτι σε τέχνη αυτό είναι η γραφή η φωτογραφία η κινηματογράφιση και ίσως κάπως αρχαίγωνα η σύνθεση μουσικής.
    --------------------------
    να φανταστείς αυτό το κείμενο ξεκίνησε με μια προσπάθεια να περιγραφεί η διαδικασία εξαύλωσης για ένα ψυχικό ταξίδι προς τον μαγνιτισμό μιας άλλης αυράς, και στη στοά που μπήκα αυτές ήταν οι εικόνες που με αλλίωσαν μέχρι να φτάσω, κι αν έφτασα έστω στο 1% είμαι ευχαριστημένη.
    -------------------------------
    Φαίδρα Φις, διφορούμενο το πρώτο μέρος του σχολίου..
    ;oPPPPPPPPPPPPPPP
    εγώ σε ευχαριστώ για την έμπνευση, αλλά απ'οτι βλέπεις θέλει πολύ δουλειά στο συντακτικό και την συνοχή του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζάκι μπορεί να μην σε ζωγραφίσω εγώ αλλά όταν βρεθούμε και είναι κάπου μαζί με τα φιλαράκια σίγουρα κάποιος ζωγράφος θα είναι μαζί να στο φτιάξει, και ιδικά αν είναι ο Κώστας Τζαϊλάκης(Koja) εκεί ή Χριστίνα Φωτοπούλου(frick) θεωρώ είναι απο τους κορυφαίους σήμερα και αδερφές ψυχές μου που δεν μου χαλάν χατίρι αν τους έχουμε ατμόσφαιρα καλή, για τα τζακ δεν το συζητώ, απαρέτητα και τα έχουμε!!! εε

    ;oPPPPPPPPPPPPPPP

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ''χτυπησε καραμπόλα η δόλια η καρδιά μου..
    πεθαίνω για σένα
    κι ας είσαι απάτη
    δε πα να είσαι ψέμα
    εγω σε λέω αγάπη..''

    το έστειλα
    ένα ξερό
    Χρόνια πολλά.

    με τελεία
    νε με τελεία..

    ααααααααααααααααααααααααααααααααααχ

    ''..στην αυταπάτη ενος τρελού θα ζώ μέχρι να λήξεις..''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σκηλοπνίχτρα!!!!!!!!!!!!!!

    ''πεθαίνω για σένα''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ''..σε φάση μεταφυσική
    τα πάθη κυβερνάνε..''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να πάω???

    (ΚΙ Ας ΜΟΥ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΚΟ)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή