Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Κόμμα



Είναι κάτι ιστορίες που η τελεία, σα χυμένη σταγόνα παχύρευστου υδραργύρου πυρετικού, καρτερεί το αμφιβόλου προελέυσεος βάρος να την μετατρέψει σε κόμμα. Τις ανύπαρκτες αμφίδρομές συγκρούσεις να την διασπάσουν σε αποσιωπητικά υπομένει.
Η μορφή σου ξεπηδά από το καθρέφτισμα του υδραργύρου, την σφαίρα, φαντασίας, αέρινη, με το χαμόγελο του φεγγαριού κρεμασμένο σε ίνα αράχνης χωνεμένης παρελθοντικών νοημάτων, στα νήματα της κοινής αλήθειας, άψυχης εταίρας φθηνής.
Η ευτυχία ζυγαριά ξεχαρβαλωμένη απ’ το μπατάρισμα, αδυνατώντας να μας ισορροπήσει , για σένα λήθη, για μένα λύπη. Γνωστό, επαναλαμβανόμενο θεώρημα από επαγωγή σε άτοπο.
Έσπασε, δεν πιάνει μισή. Άθλιο ντεκόρ άγουστο με κατατρώγει η συναισθηματική του αξία.
Πες μου, πόσα θες να στο χαρίσω, χάρισμα η αλλοτινή μου χαρά στο κατευόδιο του τροχού για ανώμαλα εδάφη, αντέχει, σκληρά, πέρασε από πάνω μου με τακούνια ανάγλυφα άφησε, χτιστές θύρες και θήκες να κρεμώ σουβενίρ τουριστικά, φανταχτερά, ψεύτικα, πλαστικές απομιμήσεις, όπως τα αισθήματα σου.

(στην ζυγισμένη τίγρη)
-art KOJA-

6 σχόλια:

  1. θα το έγραφα με λιγότερα επίθετα
    είναι πολύ κεκοσμένο για το γούστο μου
    Είναι κάτι ιστορίες που η τελεία, σα χυμένη σταγόνα παχύρευστου υδραργύρου πυρετικού, καρτερεί το αμφιβόλου προελέυσεος βάρος να την μετατρέψει σε κόμμα. Τις ανύπαρκτες αμφίδρομές συγκρούσεις να την διασπάσουν σε αποσιωπητικά υπομένει.

    μου άρεσε πολύ αυτό
    το υπόλοιπο είναι υποδεέστερο αυτού του προλόγου

    συγνώμη πάντα από αγάπη και με αγάπη μιλάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίδρα Φίς, θα με τρελάνεις, είπαμε το μάθημα τελίωσε στις 7, τώρα περνάμε στην διάσταση της ψυχικής έκφρασης, σε αυτό που θέλουμε να πούμε κι ας είναι στη νοηματική γμτο., σαυτό που νιώθω πάνω..
    δεν έχω και λεξικό.. τι είναι το κεκοσμένο??
    ξέρω οτι χριάζομαι κι εγω μαθήματα αλλα ειναι 9 και δεκα.. δεν άργισα εεεε
    χοχο
    ;oPPPPPPPPPPPPPPPp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έλα μωρέ
    έτρεξα κι έκανα λάθος
    κεκοσμημένο ήθελα να γράψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τώρα θα σου μιλήσω για τη φωτό

    είναι πολύ κοντινή

    μοιάζεις με καρτουνάκι

    η πιο γοητευτική σου φωτογραφία είναι μια μαυρόασπρη-γκρίζα πιο μακρινή

    κάνεις μια γκριμάτσα αλλά είναι φοβερή

    είναι πιο παλιά
    νομίζω στο Ηλέκτρα
    χωρίς να είμαι σίγουρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι φατσούλα είσαι εσύ μωρέ;;;





    Aura

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή