Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

Άλλη βροχή


Γκρίζος και πάλι απόψε ο ουρανός
και την ψύχη μου με χαρά θα την γεμίσει,
την πρώτη ελπίδα, την σταγόνα καρτερώ…
στην μοναξιά μου θα την βρώ σωτίρια λύση.

Ξάφνου αστραύτει… κι ενα φώς
τον δρόμο μου εμπρός θα τον φωτίσει,
θα συνεχίσω δίχως κούραση, θα είσαι οδηγός
και δεν με νοιάζει αν ο ήλιος μου έχει σβήσει.

Σύννεφα μπήκαν στην χαμένη μου ψυχή
…και βρέχει πάλι στο άδιο βλέμα…
πήτε μου πώς να ζώ χωρίς βροχή,
πήτε μου πώς αν πάψει θα’ναι ψέμα…

Παράδεισος, ίσως και κόλαση, για’μένα είσαι,
είσαι φρουρός μου, κι οδηγός μου και ζωή μου,
είσαι και όαση, βροχή στην άβυσο του πόνου,
μια ελπίδα, μια πνοή στη μέση τής ερήμου…

26/ 8 / 1999

(foto by me)

1 σχόλιο:

  1. "Απ' της ψυχής μου το ιερό
    ως της ζωής μου το μπουρδέλο
    χτίσε μια γέφυρα να πάω και να 'ρθω
    Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ, ποτέ όταν σε θέλω
    κλείσε τα μάτια μου και έλα να σε δω
    Γιατί δεν έρχεσαι
    Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ
    Γιατί δεν έρχεσαι ποτέ όταν σε θέλω"

    (Θεωρώ ότι αυτοί οι στίχοι του Αλκίνοου είναι συνέχεια. Ή και αρχή των δικών σου στίχων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή