Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008

...Fish

αποκόμματα ψυχής
με αποσπάσματα απο τη THALASSA της Φαίδρα Φίς

..παρέα με την Φαίδρα Φίς

«..τις δάγκωναν αργά σκυλιά και δοξαστές
Από τις αστερότρατες να φέξει το σκοτάδι-πυροφάνι
..»

«..Φάλτσος ήρωας με άδετα κορδόνια και με λύχνους τα μάτια
Ναυαγός σε κατάμαυρο πηγάδι, να σπάνε χίλια κομμάτια τα μάτια μου απ’το φως..»

«..στα κομοδίνα που ακινητοποιούν την πιθανότητα
γίνεται πόλεμος..»

«..απόκοσμη η μυρωδιά στα μάτια μου,απελπιστικά μελό που ήθελα δεν ήθελα,έκλαψα,σαν το άρωμα που αναδίδει η πλαστή ευτυχία
σαν καινούριος διωγμός από τον έξω κόσμο μου φάνηκε αυτό
αν υποθέσουμε ότι οι εικόνες που φέρω στον μέσα μου κόσμο είναι ο τόπος μου,τότε μπορεί να γλυκαίνομαι από τις φλεγόμενες μνήμες τους
κάπου εκεί πρέπει να βρίσκεται η βασική έννοια του χώρου και του χρόνου
εκεί μειώνεται η βαρύτητα..»

[fotos by me]

4 σχόλια:

  1. Eσύ δεν τρώγεσαι με τίποτα!
    Με τα πάντα δηλαδή:))

    Yπέροχη ανάρτηση!Είσαι πολύ ρομαντικό πλάσμα. Σπάνια!

    Για ένα είμαι σίγουρη. Πως τα κομοδίνα ακινητοποιούν ακόμα και την πιθανότητα. Μεγάλη κουβέντα είπες Πανδιόνη!
    Ο κάθε ένας ζει στην δικιά του διάσταση. Στον δικό του χωροχρόνο, στον κόσμο του.Κι αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακό!!


    Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "εικόνες που φέρω στον μέσα μου κόσμο είναι ο τόπος μου,τότε μπορεί να γλυκαίνομαι από τις φλεγόμενες μνήμες τους
    κάπου εκεί πρέπει να βρίσκεται η βασική έννοια του χώρου και του χρόνου
    εκεί μειώνεται η βαρύτητα..."

    Να το ονομάσω ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟ για ν' αποκτήσει βιβλικό βάθος ο φιλοσοφικός προβληματισμός σου;
    Αν και δεν το χρειάζεται τον τίτλο για να είναι όμορφος και ουσιαστικός...
    Την καλημέρα μου (με ή χωρίς φιλοσοφικές προεκτάσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δία πανέμορφο το κολάζ...
    σ'ευχαριστώ πάντα για τον
    πολύ ουσιαστικό και δραματικό τρόπο
    με τον οποίο ανασυνθέτεις τους στίχους μου
    πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ!

    καλημέρα και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wre kouklia ti me perasate!!!!!
    xix
    δεν το έγραψα καθαρά ε..
    όλα τα παραπάνω αποσπάσματα είναι απο την ''έυφλεκτη ποίηση'' της ---------------------> Φαίδρα Φίς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή