Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Ψαίματα


δεν γίνεται να ήμαστε και οι δυό ψηλά;
πρέπει να βάζω όλο το βάρος μου, να γραπωθώ στη γή για να σε εξυψώσω,
..έλα, κάνε με και μένα λίγο, παίξε με..ελα..ζαβολιάρα..,
είχε κοκκινήσει, βούρκωνε, τρέχανε νερένια μιξάκια και τα σκούπιζε με το μανίκι..
-δώστο μου..
άνοιξε η καταπακτή των υγρών βλεφάρων και φάνηκε το σαρκοβώρο βλέμα..

-θέλω, θέλω, θέλω τον Οθέλο, μπουρδέλο,
Ιανούς, πως; ρουφ ιανούς

-παιχνίδιαρης που είναι ο νούς,
σκατόπαιδο,
βρήκα νού και παίζω.

sss τάζει - τάξιμο - αταξία

Ψέματα Ήταν!!Ε;
-ΨΕΜΑΤΑ=ΧΡΗΜΑΤΑ-
λεφτά ζητάς ε;
πόσα θές ε;
πάρε.-

..κουβάρι γυρνούσαν πίσω τα ατσαλάκωτα
μπρός πίσω, άκοπα και λεηλατιμένα
σαν να μην διέπονταν απο νόμο φυσικό,
σαν να θεληθηκε να ταιστεί ο κόσμος
απο μια γλάστρα όλος.

γελούσανε τα πεθαμένα άστρα
πυρπολώντας το άπειρο πάνω
απο βατωμένα ψ-υχρά-αίματα,
και στοιχιομένα κάστρα,
σαν αυτά του εγωκεντρισμού.

12 σχόλια:

  1. Να σου πω... στην λίστα δίπλα, από πρώτη με έβαλες έκτη!!!!!
    Σε παρακαλώ, όχι πιο κάτω, δεν θα το αντέξω..



    (Καλά μου ΄κανες..)

    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πώς σου ήρθε?
    ψαίματα...
    απίστευτος οίστρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aura καλημέρα, περίπτωση είσαι μου φαίνεται δεν έχεις καταλάβει την αδυναμία που σου έχω!! η λίστα ’’κομμάτι’’ μου πάει με συχνότητα αναρτήσεων, άρα όσο περισότερο ίστρο έχει τόσο θα αναιβαίνεις, δίκαια πράγματα!!!
    φιλιά πολλά πολλά
    ;οΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίδρα Φίς, αυτός ο απίστευτός ίστρος έχει κάτι απο σένα.. αφού τα χειρόγραφα που είναι στις φωτο είναι γραμένα και ζωγραφισμένα πίσω απο τις εκτυπώσεις απο τα ανέστια και αιωρούμενα σου που πάλονταν και δονούνταν. ειδικά αν δείς την ζωγραφιά live , αυτή με το φλεγόμενο πρόσωπο που αναδίεται απο τον υδάτινο κόσμο και είναι καλητεχνιμένο απο τον KOJA πάνω στο χαρτί με στοίχους μου που σχεδόν σβήστικαν, ένα χαρτί σχεδόν χαρακομένο.. πολύ τον χάρικα τον συνοίστρο πρόχθες το βράδυ αφιερωμένο σε σένα και δυο τρείς ακόμα πολύ κοντινούς και αγαπημένους που μου χαρίζεται βασανιστική έμπνευση.
    Φιλιά
    ;οΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κι έλεγα να μην ανάψω άλλο τσιγάρο σήμερα.. αναθ-αιωρώ και αναθ-αιωρούμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι τι τι τσιγάρο;
    χιχ
    αλαφροίσκιοτε στην σκια του Ταυγέτου δόλώματα πετάς για όνειρα να πιάσεις μυστικά
    φυσικά, όπως τα θές.
    τι έγινε, τι κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μανούλα μου!!
    κόλπος Μεσσηνιακός, και έλεγα πως σε αυτή την πόλη κυκλοφωρούν μόνο γυφτομπαροκοτρυπιοτρέντυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτή τη στιγμή η σκια πέφτει στους Σπαρτιάτες.. μετά το τσιγάρο θα δω και προς τα πού πηγαίνει ο αέρας!
    για την κυκλοφορία αυτής της πόλης... τι να πω;... ξέρεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή