Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

επτά αλήθειες


είπα να παίξω για πρώτη φορά σε ένα μπλογκοπαίχνιο
αφού έχει έναν τόσο ελκυστικό τίτλο, το 7 , όσοι ξέρουν λίγα απο αριθμολογία θα γνωρίζουν πως είναι ο αρηθμός που ένωνει το χάος με την πραγματικότητα, συμβολίζει την ευθεία και πολλές διαμάχες έχει πυροδωτήσει με τους υποστηρικτές του 8 , που συμβολίζει τον κύκλο και την περιοδικότητα ενός κλειστού σύμπαντος.
Η αλήθεια μερικές φορές μου μοιάζει με καρότο και άλλες πάλι με τον θεό..

πάμε λοιπόν..

1. είμαι μπερδεμένημε με φτερά και λέπια
2. αδυνατώ να ’παραδεχθώ’ την πραγματικότητα
3. πιστεύω βαθυά πως μπορώ και αλλάζω τον κόσμο
4. είμαι προκλητικά άτροτα αφελής
5. νομίζω ότι έχω μεταφυσικές ιδιότητες
6. ασυμβίβαστη δεν κρατάω αποθυμένα
7. ερωτεύομαι και αγαπώ ατελίωτα και αθροιστικά

ψυχογιατρέ μου είναι σοβαρό;

[My portrait by Aurelien, Covilha-Portugal]

9 σχόλια:

  1. δεν είναι σοβαρό συνέχισε...
    αλλά έκανες μια ζαβολιά,
    διάλεξες και είπες τις καλύτερες εφτά...
    πονηροαφελοκόριτσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πάω παρακάτω τώρα να σοβαρευτώ
    κάτι πήρε το μάτι μου για φις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα με ενδιέφερε να αναλύσεις λίγο παραπάνω το 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tovene γιατί ρωτάς; είναι σοβαρό το θέμα, για αλήθειες μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίσαι πολύ χαζό αν σκέφτηκες έστω και για μία φορά πως σε "πέταξα έξω"1
    χαχαχα
    Είσαι χαζό!

    Το ότι επηρεάζεις τον κόσμο που βρίσκεται κοντά σου, έστω και για λίγη ώρα, είναι μια αλήθεια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε συ.. όντως τα σχολιά σου τα τρώει η μαρμάκγα!
    Τώρα το τελευταίο σου, ενώ του έκανα δημοσίευση αυτό απορρίφθηκε..
    Αυτόματος μετριασμός ; Ωρε μπράβο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εννοήται πως δεν το πίστεψα, σε πηράζω και πολύ θα μ’αρεσε να σε πηράξω κι απο κοντά μέσα στην αύρα της Aura's sssuper!!
    απο που να έρχεται αυτό το σαμποτάζ;oP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λίγο με φόβισε για αυτό ρώτησα..
    ίσως γιατί δεν αφήνω εγώ τον εαυτό μου να πιστέψει σε τέτοιου είδους πράγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σιωπή