Αν είχα σταθερή βοήθεια θα έπιανα μια δουλειά αλλά σκέφτηκα πως δεν έχω και θα ήτανε ρίσκο να δεσμευτώ και να δεσμεύσω με κάτι τέτοιο. Κι εδώ έχω πάρα πολύ δουλειά. Αφού είπα πως θα κάνω το σπίτι κυριλέ για να το βάλω στον τουρισμό. Τρίβω στοκάρω βάφω όλη μέρα και που δεν κοιμήθηκα καλά γιατί κοιμήθηκα έξω αφού μέσα φτιάχνω και μυρίζει. Και με έτρωγε το αγιάζι και μια κρύωνα και μια ίδρωνα και με τρασκίσαν και τα κουνούπια το δεξί έχει 50 τσιμπήματα μιλάμε για επιδρομή ακόμη και σε εμένα που είμαι χοντρόπετση. Τα παιδιά τα έχω βολέψει με το διώροφο κρεβάτι στον ξενώνα. Είναι απίστευτο πως πριν δυο μήνες δεν μπορούσα ούτε να χτενιστώ και να κουμπωθώ κι ούτε τον κώλο μου να γυρίσει το χέρι να πλύνω και τώρα έχει κουβαλήσει και δουλεύει πάλι καλά και γρήγορα. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάω τις ασκήσεις να τραβάω το χέρι πάνω από πίσω γιατί δεν έχει ακόμη την ευλυγισία του άλλου και πονάει ακόμη αλλά ο Στέλιος μου είπε να είμαι δραστήρια και μέχρι το ύψος του ώμου να σηκώνω όσα βάρη θέλω και τον Σεπτέμβρη θα είμαι εντάξει με τις ασκήσεις και τα μπάνια και να κάνω κουπί στο σαπ θα βοηθήσει και θα είμαι εντάξει για όλα και για βαριά εργαλεία μετά το καλοκαίρι. Έπιασα όμως και λίγο εργαλεία αλλά ναι τα αποφεύγω όσο είναι δυνατόν γιατί θέλω να είμαι εντάξει μετά το καλοκαίρι. Και να είσαι κι εσύ εντάξει να αναρρώσεις γρήγορα και καλά. Αυτό είναι το δεξί ή το αριστερό; Έχεις δάκτυλα; Αφού έχεις χέρι και χέρια πάλι καλά τα άλλα είναι λεπτομέρειες που φτιάχνονται σήμερα, έτσι πιστεύω. Η ξαδέρφη μου η ερευνήτρια μαθηματικός, μου είπε πως και οι παραπληγικοί φτιάχνονται και περιμένει να μπει σε ένα ερευνητικό για εφαρμογή πολύ σύντομα αλλά μου έχεί πει να μην μιλάω σε κανέναν όσα μου λέει. Αλλά ήθελα να στο πω αυτό, πως ότι και να γίνει μέχρι και cyborg χέρι γίνεται να σου φτιάξουμε να μην ανησυχείς, μόνο να έχεις θέληση να τα καταφέρεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σιωπή