Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024

 

Δυστυχώς, όσο και να θέλω να σε δω, οι αρχές μου δεν μου το επιτρέπουν. 

Δεν μπορώ να έρθω επιτούτου και να σταθώ μπροστά σε κάποιον που μου έχει πει πως δεν θέλει να έχει καμία σχέση μαζί μου και βρίσκεται εκεί προγραμματισμένα για την δουλειά του. 

Καλά ήτανε μαγικά αυτές τις μέρες που το ονειρεύτηκα. Να σου μαζέψω μια πανέμορφη ανθοδέσμη από ξερά αγκάθια και να στην δώσω. Να σε κοιτάξω να σου χαμογελάσω και να μην πω τίποτε κι ούτε να ζητήσω κάτι ούτε αφιέρωση ούτε τίποτε. Απλά να σε δω και να σου δώσω τα αγκάθια που θα έδενα όμορφα με ένα χαλκόνημα. 

Αλλά δεν μπορώ μάτια μου να μην υπολογίσω τα λόγια σου και να φερθώ έτσι εγωιστικά μόνο για την δική μου ανάγκη και τα όποια τρελά υποθετικά δικά μου πιστεύω κι όνειρα. Όση εμπιστοσύνη κι αν έχω στον εαυτό μου πως τίποτε κακό δεν θα κάνω και δεν έχω ποτέ σε εσένα φερθεί με κακία.

 Πρέπει να σεβαστώ την άποψη σου, τα συναισθήματά σου και την δουλειά σου.  





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή