Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

 

Έχω έντονο προβληματισμό για το πάρκο. 

Διάβασα αυτά που έγραψες και σκέφτηκα πως σίγουρα θα με χακάρει κι εμένα αυτή. Με χακάρουν κι από άλλες δυο μεριές για την πολιτική δράση μου κτλ και γι' αυτό δεν πιστεύω τίποτε από αυτά που βλέπω κι από αυτά που ακούω τα μισά. Μέχρι κι εξομοιωτή φωνής μπορεί να μου έχουν βάλει. Και πραγματικά πολλές φορές νιώθω πως υπήρξα πολύ ασήμαντη για εσένα που με τσακώθηκες έτσι χωρίς να με έχεις μποροστα σου και να με κοιτάς. Χωρίς δλδ να κάνεις τον κόπο να το διασταυρώσεις ενώ έχεις κι εσύ όπως φαίνεται εχθρούς που θα μπορουσαν και θα ήθελαν να μας διαλύσουν. Ενώ κάθε φορά που σε σκεφτόμουν και ήσουν χάλια και σε ξεμάτιαζα γινόσουν καλά και αυτό ήταν μια χρειροπιαστή απόδειξη για την αγάπη μου. Το ήξερες πως σε αγαπούσα με την αληθινή αγάπη την παντοτινή και δεν βγάζει νόημα το υπόλοιπο παρά πως κάποιος εξωτερικός παράγωντας έχει παίξει τον αρνητικό ρόλο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή