Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Αστέρι μου φεγγάρι μου

 

Σου λέω καλημέρα, τι κάνεις αλλά αφού δεν μιλάμε τί να κάνω μπαίνω και κοιτώ τους πλανήτες να μάθω αν είσαι καλά. Σήμερα λέει θα είναι μια εύκολη μέρα. Κι ως συνήθως η Αφροδίτη σου σε δυσκολία και ως συνήθως ο Ουρανός σου Δυνατός κι ασταφτερός. Κι εγώ στο αντίθετο. Καταλάβαμε, θα τρώμε ουρανό, μέλι μέλι κι από τηγανίτα τίποτα. Καρότο και μαστήγιο εσύ,  μουλάρωμα εγώ. Σκέτη ταλαιπορία η φάση. Ερωτικά λέει ότι ταιριάζουμε. Υπάρχουν όμως και καλύτεροι συνδιασμοί εκεί έξω. Έχω κολλήσει. από την τρελή την ομορφιά σου και τις αναφορές στις εσωτερικές τις ερωτικές τις περιπέτειες που γράφεις. Θα ξεκόλλαγα αν δεν με έβρισκα πουθενά μέσα σου κι αν σε έβλεπα ευτυχισμένη με καναν αναρχοφλούφλη ή με καμιά ψωνάρα ψευτομπρουταλ ή κανένα φραγγάτο ευαισθητούλι κανα ζωγράφο ζωόδικο αυτιστικό γόνο της καλής αστικής κοινωνίας ή καναν ελαιοπαραγωγό παγανιστή ποιητή σεξμασίν και βαρεμένο. Αυτόν, αυτόν τον τελευταίο να πάρεις! που ταιριάζετε εκρικτικά στα μισά και στα άλλα μισά είστε για μπουνιές και κλάματα. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή