Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024

 

Σε είδα στον ύπνο μου. Είχα μεγάλη μηχανή και  ήμουν σε ένα κρατίδιο της ιβιρικής που ήταν η Βραζιλία και η αισθητική και το μέγεθος ήταν κάτι ανάμεσα στην Πάτρα  και την Γρανάδα κι έμενα σε έναν πεζόδρομο που λεγόταν Φιλίς και δούλευα σε γραφείο. Παρακολουθούσα μια εγκατάσταση ζωντανά και μαζί σε μια εφαρμογή από το τηλέφωνο όταν είδα και μια φωτογραφία σου και κάπως τρελάθηκα κι άρχισα να μιλάω στην εφαρμογή σα να ήσουν εσύ. Κάποια στιγμή ήταν δυο άνθρωποι μπροστά μου που προσπαθούσαν να γίνουν ζευγάρι και η γυναίκα του μιλούσε με πολύ έξυπνο τρόπο κι αυτός έκανε ωραίες κινήσεις και το σχολίασα σα να σου έκανα μετάδοση όπως μίλαγα στην εφαρμογή στο κινητό και μου απάντησες και αρχίσαμε να μιλάμε. Εσύ ήσουνα στην Ελλάδα αλλά όπως μου μιλούσες φανταζόμουν όλες τις κινήσεις του προσώπου σου και ήταν σα να σε έβλεπα. Μιλούσαμε γλυκά ωραία κι ένιωθα μια απίστευτα όμορφη ένταση και λέγαμε για την ζωή μας και σου έλεγα πως προσπαθώ να κόψω το χάπι του θυρωειδή με λάδια και βότανα και μου είπες ότι παίρνεις Ζάναξ κι εκεί σκοτείνιασε και σκέφτηκα ότι έχουμε τεράστιες διαφορές και μου είπες κι όλας ότι σου είχαν πει τα χειρότερα για μένα κάποιοι φίλοι σου που έβαλα στο σπίτι μου τότε με το φεστιβάλ και είδα μπροστά μου ένα χαόδες χάσμα ανάμεσά μας και ξύπνησα και ήταν ακόμη σκοτάδι έξω δεν είχε βγει ακόμη ήλιος ήταν έξι περίπου το πρωί. Και στριφογύριζα στο κρεβάτι μου μέχρι που σηκώθηκα πριν μισή ώρα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή