Τρίτη 6 Αυγούστου 2024

Τάρα καλή επιστροφή

 

Πήγα εδώ τριγύρω στα στεκια της. Κατά το βουνό θέλω σαπορτ για να πάω. Με έπερνε και μου έλεγε δέσε το σκυλί γιατί έχει τιμωρία απόψε. Στην αρχή το έδενε τα βράδια ο Θοδωρής. Δεν μπορούσα να το επεξεργαστώ πάθαινα σοκ. Μια μέρα τότε που έκανα το γενικό μπαμ με παίρνει τηλέφωνο να μου πει ότι θα βάλει φόλες για τα τσακάλια. Έχω χάσει ήδη σκυλιά και κουκουβάγιες και φίδια και δεν νιώθω οικεία πουθενά με τον θοδωρή και με τέτοιους τύπους. Του λέω Κώστα μη με ξαναπάρεις να μου πεις ξανά τέτοιο πράγμα γιατί δεν νιώθω καλά. Και κοπήκαν οι παλιές σχέσεις. 

Δεν μπορώ να ανέβω τον δρόμο από εκεί χωρίς ενισχύσεις. 

Το ερώτημα είναι να κλειδώσω;

Το κλείδωμα δεν είναι λύση, είναι μια ηττοπαθής πράξη ανάγκης 

Εγώ θέλω να γίνουνε λίπασμα οι πειραγμένοι, ο πούστης ο γαμιόλης ο καριόλης ο κερατάς. Να λυτρωθεί από τη μαλακία του και τον ρόλο του που τα έβαλε με το σκυλί και έχασε, τον έκανε το σκυλί η κουκουβάγια το φίδι και το τσακάλι δολοφόνο. Διότι ήταν ήδη δολοφόνος. Και είναι δολοφονημένος εδώ και πολύ καιρό.

Η Τάρα δεν πήγαινε εκεί. Τα συζητούσαμε όλα αυτά και δεν έκανε κατά το βουνό. Πήγαινε μέχρι την εκκλησία τη ρεματιά και την στροφή  για το μαντρί του άλλου Κώστα. Ούτε στην γεώτριση δεν πήγαινε από πέρισι που καταλάβαμε ότι από εκεί κι αν περνάνε πηραγμένοι.

Η εξαφάνισή της είναι μυστήριο.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή