Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

Μίλησε μου

 Πουν η αγάπη σου να πάρω δύναμη

Δωσ' μου να πιω το δηλητήριο


Θα με πνίξει το μαράζι

Δεύτερε εαυτέ μου

Ρόζα 

Ζωή και παραδουλεύτρα μάνα

Άκουσα πως όταν πίνεις αναφέρεις το όνομά μου

Μα το δικό σου αμάρτημα

Στο θολομένο μου μυαλό

Γενήθηκες για την καταστροφή

Με πλυμήρισαν τυφλές ελπίδες

Μου είπανε πως θα μου κάνεις μέχρι δικαστήρια

Έλα μωράκι μου 

Άσυγχωρητό μου παραστράτημα

Αγάπη μου επικίνδυνη

Δεν θέλω τέτοιους φίλους

Ένα φιλί μόνο ένα φιλί

Φίλα με κι αγκάλιασέ με

Μες την καρδιά μου ανάβει φωτιά

Δυναμήτη με φιτήλι

Κάψε κάψε τί θα κάψεις

Λάβα μου

Ακριβό μου διθέσιο

Πάμε στο Φάληρο

Λάμπεις σαν το βόριο σέλλας

Αγκινάρα με τα αγκάθια

Μήλο μου κόκκινο

Παπαλάμπραινα

Μωρ παπαδιά

Αρχόντισσσα

Αχάριστη

Μπανιστιρτζού με έκανες

Ποτέ δε θα μπω σε άλλο σώμα

Κλείδωσα τις κλειδαριές

Για τον ίδιο άνθρωπο μιλάμε

Στα σχοινιά

Στην κοκκινιά

Οι ελεύθεροι κι ωραίοι

Πόσο πολύ σ' αγάπησα

Γυναίκα

Δωσ' μου να πιω το δηλητήριο

Δηλώσεις

Το πρωί θα ξυπνάμε στο ίδιο σπίτι παρέα

Ανέβα στο τραπέζι μου

Θα σπάσω κούπες

Κάτω απ' το πουκάμισό μου

Θα σου κλείσω το στώμα με χίλια φιλιά

Κι ας παν στην ευχή τα παλιά

Φιλί φιλί

Αγόρι μου

Όπώς τα καλοκαίρια με κόβουν σαν μαχαίρια

Αγάπη που έγινες δίκοπο μαχαίρι

Πάρε την ταχεία

Πάρε τηλέφωνο τον κερατά

Βεργούλες

Τα ματόκλαδά σου λάμπουν

Έχεις κορμί αράπικο

Τα μαύρα μάτια σου

Θα πεθάνω δεν αντέχω

Γαμώ την καλοσύνη μου

Σβήσε το φεγγάρι

Αυτή η νύχτα μένει

Πάρε με πάρε με

Εσύ μου μιλάς στην καρδιά μου

Δικά σου νέα προηγούνται

Μη φύγεις και ποτέ μη μ' αρνηθείς

Άστρα μη με μαλώνετε

Πλήγωσε με πλήγωσέ με

Στη λεοφόρο σε ζητώ και στη Βικτώρια

Αερόπλανο θα πάρω να ρθω να σε βρω

Ξένος για σένανε κι εχθρός

Τρελλή κι αδέσποτη

Αχ πως με τυραννάς πες μου πως μ' αγαπάς

Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή

Θα με βρει το πρωί

Γιατί γιατί

Άλλα θέλω κι άλλα κάνω

Ζαήρα

Ζιγκουάλα 

Μαντουβάλα

Πεθαίνω για σένα 

Ρίξε στο γυαλί φαρμάκι

Μίνε μαζί μου έγκυος

Σ' αγαπώ σαν αμαρτία

Μη ξανρθεις απ την δουλειά δεν το αντέχω

Ευτυχώς που τρελάθηκα

Τα βεγγαλικά σου μάτια

Θέλω να πιω όλο το Βόσπορο

Ο κομπάρσος

Σβήσε με κυρά μου

Θα φύγω και θα με ζητάς

Μακριά μου να φύγεις

Με λαβώσανε στο γκιουλμπαξέ

Βρέχει στη φτωχογειτονιά

Τα ξηλά τα παραθύρια

Ζαήρα σκλάβα του μαχαραγιά

Ερωτόκριτος

Έπεφτε ψιλή βροχούλα

Εγώ θα κόψω το κρασί

Νύχτα ξελογιάστρα

Σβήσε το φως να κοιμηθούμε

Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι

Κράτα για το τέλος

Τελειώσαμε και μίναμε μονάχοι

Μυστικέ μου έρωτα

Χαιρετίσματα στην εξουσία

Καλό ταξίδι στα γλυκά σου παραμύθια

Δωσ' μου μια φωτογραφία

Δεν κοιμάμαι δεν κοιμάμαι

Αν περάσεις την πόρτα τελειώσαμε

Εδώ να μίνεις της καληνύχτας τα φιλιά

Όνειρο ήτανε

Προδότη

Κομμάτια

Μη μου ζητάς να φύγω μες τα μεσάνυχτα

Έψαχνα να βρω μια ευκαιρία

Σαν με κοιτάς

Μου λείπεις είσαι εδώ μα πάντα λείπεις

Ωρές μικρές

Ένας αλήτης πέθανε στου πάρκου τη πλατεία

Αν μ' αγαπούσες λίγο

Θε μου τη δεύτερη φορά

Σε ένα σπίτι με είδωλα

Μες της Πεντέλης τα βουνά

Είναι γιατρός ο έρωτας

Μίλησέ μου μίλησέ μου δε σε φίλησα ποτέ μου αχ τί καημός














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή