Δευτέρα 6 Μαΐου 2024

Μπόμπα

 Αγάπη μου σήμερα ήτανε να πάμε στις ιπποδρομίες στον Αγιώργη αλλά δεν ξύπνησα το πρωί και πήγαμε απόγευμα στην Ελαία και κάναμε ιππασία. Ανέβηκα σε άλογο! Το λένε Μπόμπα και είχαμε επισοδιακή γνωριμία. Όπως πήγα να ανέβω και πήρα την φόρα μου μου έδωσε κι αυτή άλλη τόση φόρα που στο τσακ δεν έπεσα από την άλλη. Μετά μου πήρε κανα πεντάλεπτο να βρούμε ρυθμό και μίναμε τελευταίοι γιατί την άφηνα στον δρόμο να τρώει. Μόλις το βρήκαμε κάπως καλύτερα ήθελε να τους προσεράσουμε και έτσι την άφηνα και σταμάταγε κι έτρωγε κάθε λίγο στον δρόμο. Μα όταν επιστρέφαμε προσπάθησα να την κάνω να πάμε λίγο πιο γρήγορα και της μίλησα, της είπα πάμε Μπόμπα και τρέξαμε λίγο 10 μέτρα μέχρι που μας σταματήσανε όταν φτάσαμε στους άλλους. Ενθουσιάστηκα, μου φεύγανε γελάκια σα μικρό παιδί. Είναι ευαίσθητη με λεπτότητα και πολύ δοτική. Θέλω να την ξαναδώ. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή