Σάββατο 27 Απριλίου 2024

Φίλε Γιώργο ΧΕΙΜΩΝΑ

Είναι πραγματική Ιστορία.

Την ημέρα του εορτασμού της τύπωσης για τις σόλες έγινε κάτι σαν ένα κλικ πιο ‘κει. Είχα πάρει ένα δωδεκάρι ουίσκι και ήμουν στο γραφείο όταν ένας παλιόφιλος, γειά σου φίλε, μου λέει μην είσαι μονοφαγού, αυτά τα μοιραζόνται και τσίμπησα και του είπα έλα. 

24 χρόνια φίλοι από το χάνι και το σπίτι του μακαρίτη του κολλητού μου. Τα 10 τελευταία χαμένοι και τον πετυχαίνω φέτος του αγίου.  Λοιπόν αφού πίνουμε και λέμε και γελάμε μου λέει και το πρόβλημά του μου λέει και για μια σκηνή με τον αδερφό του και του λέω κι εγώ, εμένα να δεις τι μου έκανε η αδερφή μου, η αδερφή ψυχή μου.

Πήρε μια στιχομυθία μας και την έβαλε στο βιβλίο της για ποίημα με τίτλο μοίρες και το βιβλίο το αφιερώνει σε άλλον που μου είχε πει πως τον είχε ερωτευθεί. Ε μου λέει ήταν πολύ καψούρα με τον τύπο και η καψούρα συγχωρείτε. Ε του λέω εγώ νόμισα ότι το έκανε να με καψουρέψει εμένα και τσίμπησα και της την έπεσα και πήρε το φρικ, τον αδερφό μου και τον πατέρα μου και τους είπε ότι θα μου κάνει μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση. Λες να το έκανε γιατί φοβήθηκε για τους στίχους; Εκεί κάπου άρχισα το βραχυκύκλωμα.

Καύλωσα κιόλας, αναθυμόμενη το χτύπημα, καύλα. Κάπου κι ο φίλος, να μου δείχνει τις πλάτες και σε αυτές να υπολογίζεις ξέρεις εγώ για σένα και σαν άντρας προς γυναίκα… και τέτοια και κάποια στιγμή μου λέει για σένα μέχρι και τραβέλι γίνομαι. Έκεί έπαθα ηλεκτρική κένωση, μαύρισε γύρω, τραβάω τον κουβά με τα σκουπίδια βρουμ ξερνάω. Ευτυχώς που είμαι σκέφτομαι στο γραφείο μου. Άσε με μη με πιάνεις. Κατέβηκα κόλο κώλο τις σκάλες και πήγα στο υπόγειο και ξάπλωσα. Ξέρασα το πατάκι μετά πήρα λεκάνη έβγαινε καθαρό ουίσκι, τελείως αφάγωτη νηστική. Δυο μέρες το στομάχι μου, δηλαδή μέχρι χθες.

 Όπως την παθαίνεις την δηλητηρίαση άμα στην πέσει σοβαρά πολύ φίλος σου παλιός, παιδικός, ο αδερφός σου, τι αηδία. Χίλιες φορές να σε χτύπαγε εχθρός ε. Και λέω δε ξέρω, μπορεί το ίδιο να έπαθε κι η αδελφή ψυχή μου με μένα. Να θεώρησε εντάξει να πάρει τον στίχο για την καψούρα της και να φρίκαρε που της την έπεσα. Με αδερφικό στίχο λευκό κι άμεμπτο. Σύμφωνα με τις ιδρυτικές διακηρύξεις των δικαιωμάτων της κοινωνίας των εθνών.

 

       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή