Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024

SOS!!!φωτιά στα μαύρα κείμενα

 

Δεν είμαι πολύ καλά έχω τα χάλια μου, μη με κοιτάς ματάκια. Και πάω στοίχημα ότι έχεις γράψει κι εσύ τόσα μαύρα κείμενα στο χοντρό σου το βιβλίο με εμένα που θα πάω στον αγύριστο άμα κάνω τη μαλακία και τα διαβάσω. Γιατί εγώ ξέρεις κλείνω τα μάτια μου μέχρι και στα καρτουνίστικα τα σπλάτερ, όχι να κάτσω να δω ψυχικούς θανάτους και τέτοια να με αποτελειώσουν. Δεν βλέπω πορνό ούτε καν ερωτικά. Είναι σίγουρα επικίνδυνα. Κι εσύ αν έχεις κλάψει τόσο πολύ για να γράψεις όσο έχεις μαλακιστεί που πες του αυτού του τρελού του λες ότι είναι ένας τελειωμένος κλαψιάρης μαλάκας αιώνιο θύμα του εαυτού του. 

Κλάψε και μαλακίσου και κάψε τα μαύρα κείμενα.

Το πώς σε βλέπουν οι άνθρωποι για να καταλάβεις φτάνει να τους πεις να σε τραβήξουν μια φωτογραφία. Εκεί φαίνονται πάρα πολλά. Για μας που κάνουμε λογοτεχνία φτάνει κάποιος να διαβάσει μερικές πρόζες για να δει κάπως το καθρέφτισμα κι αν είναι κοντά σε αυτό που είναι κι αν αυτό που είναι είναι κοντά σε αυτό που βλέπει το ποθητό πρόσωπο τέλος πάντων. Στην ποίηση είναι λίγο πιο πολύπλοκη η διαδικασία αλλά σίγουρα αξίζει όμως περισσότερο βγαίνεις σε εσένα παρά στον άλλο λόγω του ότι είναι δικοί σου οι δρόμοι που μπαίνεις για την μεταφορά. Πάντα παίζει ρόλο αν όντως είναι ελεύθερο το θέμα ή συγκεκριμένο και μπορεί και κατά παραγγελία. Όμως σίγουρα μπορείς να καταλάβεις κάποια πράγματα για τον άλλο αλλά όχι όσα θα καταλάβαινες όταν σου κάνει το δικό σου πορτρέτο. Κοιτάω κάποια σκίτσα εδώ που δεν με πολύ-βοηθάνε, μάλλον με μπερδεύουν και με μπερδεύουν με κάποιον άλλο.

Δεν υπάρχει κανένας ελεύθερος άνθρωπος να βασανίζεται έτσι. Να αποφεύγει τους ανθρώπους για να αποφεύγει την αλληλεπίδραση στη διέγερση και να παραμένει πιστός σε κάποιον που τον έχει με μένος απορρίψει. Για ποιον λόγο μπορεί να απορρίπτεις δέκα φορές κάποιον που σε θέλει που ζει μόνο με το να σε ονειρεύεται που σου είναι πιστός και πρόθυμος να σου δώσει ότι έχει για να βρείτε μαζί μια κοινή ζωή; Ο βασικός λόγος δεν μπορεί να είναι άλλος από το ότι δεν είναι αυτός που θες. Και δεν αξίζει σε κανέναν άνθρωπο και για κανέναν λόγο να απέχει από τον γήινο έρωτα την συντροφικότητα και το σεξ για μια ιδέα, για ένα όνειρο και πόσο μάλλον για μια λαθραία ιδέα κι ένα λαθραίο όνειρο.  Κλάψε τώρα πάλι μαλάκα μιλάμε λογικά. Αρρωσταίνεις και καταστρέφεσαι, χάνεται η ζωή, για έναν στίχο και πέντε συμπτώσεις που μπερδεύτηκες. Όλα τα σενάρια είναι πολύ τραβηγμένα. Η πραγματικότητα είναι ανυπόφορη γιατί τις έχω κόψει τα ποδάρια και τα έχω χαρίσει κι αυτά εκεί που χαρίζουν τα χαρισμένα και τα πετάνε μέσα σε τάφους αλλωνών. Φακ και άουτς.

Πεινάω και δεν μπορώ να σκεφτώ σωστά. Διψώ και δεν μπορώ να σκεφτώ καθόλου. Σήμερα το πρωί μπήκα στον μπάνιο κι άκουσα μόνο μια σταγόνα και μετά σταμάτησε. Όταν ξαναμπήκα δεν άκουσα τίποτα. Όλες οι βρύσες στάζουν με τον ίδιον ήχο, ο χώρος διαμορφώνει τον ήχο κι όχι η βρύση. Ένα εξηκοστό και κάτι ψιλά είναι ο τύπος των ψευδαισθήσεων της συνήθειας για εμένα. Είναι πολύ καλό νούμερο αλλά δεν δουλεύει με τις τιμές της υπόλοιπης έρευνας. Πεινώ και διψώ, το κεφάλι μου και το σώμα μου πάει να με τρελάνει, παίζουν με την ψυχή μου. Η χημεία μου πρέπει να αλλάξει, να βγω από αυτή την αχρηστία. Μου λείπει αυτή η αναντικατάστατη χαρά. Δεν αξίζει τίποτε όσο αυτή η αναντικατάστατη χαρά.   Κλάψε τώρα πάλι μαλακά. Μιλάμε λογικά. Δε ξέρω τι θα κάνεις μαλάκα πάρε χάπια και παραδέξου ότι είσαι εκτός θέματος και πένθησε το και προχώρα. Ανώμαλε βλάκα νεκρόφιλε κτηνοβάτη ηλίθιε μαλάκα. Τι άλλο περιμένεις να πάθεις… υπάρχει κάποιος λόγος να τιμωρούμαι; ΟΧΙ. Μέσα μου είμαι εντάξει; ΝΑΙ. Προσπάθησα μέχρι θανάτου; ΝΑΙ. Πέθανα; ΟΧΙ. Ζω; ΟΧΙ. Θέλω να ζήσω; ΝΑΙ. Μπορώ να ζήσω; …ΟΧΙ; ΟΧΙ. Κλάψε τώρα πάλι μαλάκα. Πρέπει να πεθάνω; ΝΑΙ. Μπορώ τώρα να πεθάνω; ΟΧΙ. Κλάψε πάλι μαλάκα. Θέλεις να με βοηθήσεις; ΝΟΧΙ. Μπορείς; ΝΟΧΙ. Κλάψε μαλάκα. Και κόψε τη μαλακία. Κλαίγε και μη βαράς άλλο μαλακία. Να δούμε αν θα μπορείς να μας βοηθήσεις κι εσύ μετά μαλάκα. Η μαλακία είναι καλύτερη από το κλάμα. Το αφηρημένο πρότυπο είναι καλύτερο από οποιοδήποτε πρότυπο. Μη κάνεις καμιά μαλακία και κόψεις την μαλακία και κλαίς μαλάκα. Θυμήσου πως γύρισες πίσω από την πρέζα. Θυμήσου τι έκανες και βγήκες. Θυμήσου τον καθρέφτη κι αυτούς που αγαπάς, θυμήσου τον Ουρανό και την Γη. Θυμήσου πως γίνεται και να επιστρέφεις όλος εσύ κι όχι κάποιος μισός άλλος που έχει ανάγκη κάποιον μισό άλλο ή τον θεό ή το άθεο ή την ομάδα ή .  Ένας στους χίλιους το καταφέρνει να γυρίσει όλος κι εσύ το έχεις ξανακάνει. Στεγνά, με αφαίρεση προτύπου, με βήματα πίσω, με καθρέφτη, αγάπη τέχνη και μαλακία.  Με κλάματα; ΝΑΙ και πάει; ΝΑΙ. Ξέρετε, δεν αλλάζουν οι άνθρωποι πολύ. Μην περιμένετε από εκεί κάτι. Ξέρετε, δεν θέλω να αλλάξουμε. Να γαμηθούμε θέλω. Το είπες αυτό. Αυτό είναι το κάτι που σου λείπει; ΝΟΧΙ; ΝΑΙ; Δεν ξέρεις; Πιέζεσαι; ΝΑΙ. Θέλεις βοήθεια; ΝΑΙ. 

Ε άντε βρες τη. 

 Δεν είναι ντροπή να νιώθεις μισός. Και καμένος. Τίποτε που νιώθετε δεν είναι ντροπή. 

ΦΕΡ'ΤΕ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΤΕΛΕΤΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΨΩ  

 


            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή