Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024

ιδέα για Underground gallery

 


Σε αυτό το σημείο καλύτερα που δεν μου έκατσε η Φυλλής γιατί εδώ είναι ένα μεγάλο υπόγειο 116 τετραγωνικά που βγαίνει σε ακάλυπτο 60 τετραγωνικά. Μου αρέσει που είναι μεγάλο και μου ήρθε η ιδέα να το παζαρέψω μήπως το πάρω για να ανοίξω μια γκαλερί εκεί.   Μου πάει πολύ για γκαλερίστας αν και δεν έχω σπουδές μπορώ να πάρω σιγά σιγά κάπου ένα χαρτί διότι έχω αρκετές γνώσεις και κάποιες καλές διασυνδέσεις και μ' αρέσει πολύ ως αντικείμενο. Μακάρι να μου κάτσει αυτό. Το δίνουν από 25 τώρα 20 και θα τους πω 17 ή κάποιο συμβόλαιο να τα πατσίσουμε σιγά σιγά. Έχει ελεύθερη ταράτσα και ίσως μπορέσω να επεκταθώ εκεί να το κάνω αυτόνομο θα ήταν ιδανικά. Για χειμώνα είναι εντάξει και λίγο καλοκαίρι. Το σκέφτομαι να παίρνω από τον εκδοτικό μια εποχική πρόσληψη από Χριστούγεννα ως Πάσχα για να γράφω σχολείο τα παιδιά και να ερχόμαστε ένα τετράμηνο και το υπόλοιπο να ανεβοκατεβαίνω. Δεν είναι μακριά, Αθήνα Φιλιατρά ιδανικά με ένα ηλεκτρικό όχημα προάστιο είμαστε. Θα του φτιάξω ένα μεγάλο ωραίο μπάνιο και θα κλείσω έναν χώρο γύρω στα 25 τετραγωνικά με υαλότουβλα και πόρτα ασφαλείας μέσα στον χώρο να φτιάξω ένα κυριλέ στούντιο και τον υπόλοιπο χώρο θα τον αφήσω έτσι με χαρακτήρα industrial underground αλάνα. Μπορώ να τα κάνω όλα τα μαστορικά κι αν μου κάτσει να νοικιάσω μέρος της ταράτσας μπορώ να βάλω πάνελ και να κάνω και με ένα έτοιμο κουτί κουτάκι 2χ2 ένα γραφειάκι εκεί πάνω να παίρνουμε κι αέρα. Πως σου φαίνεται  η ιδέα αγάπη μου; Έχει ανοίγματα γύρω γύρω μπορεί να είναι σε τρελή υποβάθμιση να θέλει κουμπούρι το βράδυ αλλά είναι σε άνοιγμα, δεν είναι πηγμένο, έχει πολύ πράσινο και είναι και δίπλα στα τραίνα. 


     




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή