Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024

Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για επαφή

 

Μου άρεσε πολύ που το επεσήμανες αυτό για την άνευρη μαλακία. Η άνευρη μαλακία η τελείως αποκομμένη από το περιβάλλον είναι κάτι σαν αρρώστια και σίγουρα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ζωή και το σώμα μας. Πόσο μάλλον για αυτούς που πιστεύουν στην μεταφυσική επικοινωνία και τον συγχρονισμό των εγκεφάλων όπου μπορούν και μεταφέρονται ακόμη και αισθήσεις. Επομένως το περιβάλλον η κίνηση και η κατάσταση και η συνθήκη παίζουν τον ρόλο τους αν πούμε ότι υπάρχει ένα ψυχοκάλεσμα και μια ανάγκη επαφής όταν συμβαίνει αυτό μια μεταφορά που χρειάζεται και μια κάποια ελάχιστη έστω κυριολεξία. Τα προσέχω αυτά μωρό μου. Δεν είμαι κολλημένη τελείως μποντλερικά να χρειάζομαι τελείως συγκεκριμένες συνθήκες αλλά φτιάχνω συνθήκες να είμαστε μόνοι μας και ανθρώπινα όταν σε φέρνω με την σκέψη μου εδώ και δεν σε μπλέκω και δεν σε μπερδεύω με κανέναν. Έχω καταλάβει πόσο σοβαρό πράγμα είναι η μαλακία. Άσχετα που με έχει πάρει λίγο η μπάλα αυτό το διάστημα με τις δουλειές. Εχθές έφτιαξα και την βρύση που έσταζε στο μπάνιο δυο μήνες. Είναι τόσος καιρός που έχω να αγγιχτώ με άνθρωπο που φτάνει πολλές φορές να με καταβάλει αυτό να με λέω εγώ η ίδια τρελαμένη που μου συμβαίνει αυτό που θέλω σε εσένα μόνο να δοθώ ενώ αυτό φαίνεται τελείως τρελό. Και δεν θέλω και να τα παρατήσω. Γιατί βασανίζομαι όμως και γιατί σε στερούμαι. Και τι θα μπορούσα να κάνω τώρα γι' αυτό. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για επαφή. Μέχρι που βάζω τα κλάματα ρε πούστη       κι ούτε ξέρω αν είμαι κι εκτός θέματος. Θέλω να σε δω. 


 

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή