Δευτέρα 25 Μαρτίου 2024

 

Κάθομαι στο γραφείο μου.  Από τότε που το ξαναβρήκα μ’ αρέσει. Όταν λείπω και επιστρέφω εδώ νιώθω εντάξει.

Γύρισα και είχε γεννήσει η γάτα μου η Φρόσω. Μου είπε η Νέδα πως έκανε τρία γατάκια, το ένα το έφαγε, το άλλο σκοτώθηκε και έμεινε ένα μαύρο που έχει γίνει πολύ χοντρό. Περιέργησα διότι συνήθως τα κράταγε όλα γιατί είναι πολύ καλή μαμά όπως την ξέρουμε. Είχα κι εγώ πολύ αναστάτωση αυτές τις μέρες από τις 21 που πήγα στο Πανεπιστήμιο για το ποίημα, η υπερένταση μου κράτησε πάνω από 48ωρο. Είδα και μια ωραία performance τους Jelly Africa και έκανα πολλή βόλτα και στο τζαμ την ημέρα της ποίησης ήταν ωραία.

Η μεγαλύτερη ευτυχία μου είναι που βρίσκομαι με τζαζ ποιητές και μουσικούς και με δέχονται και με αγκαλιάζουν. Να φανταστείς έχω παίξει με τον voodoo drummer, είναι απίστευτο που το συνειδητοποίησα πόσες μέρες μετά ότι ήταν αυτός που έβλεπα τα βίντεό. Είναι ευτυχία που βρίσκομαι με τους καλύτερους τζαζίστες και λέμε να κάνουμε πράγματα. Πρέπει να πηγαίνω στις πρόβες γιατί το να παίζω τζαζ μαζί με άλλους είναι κάτι που μου δίνει την πιο έντονη παιδική χαρά που έχω νιώσει, είναι μαγεία. Τόσο πολύ που σκέφτομαι πως θέλω περισσότερο από όλα να πάρω αυτόν τον δρόμο, τον παιδικά ερωτικό.

Να μη το ζορίσω άλλο το μυαλουδάκι μου, να ανοίξω το ένστικτο στην μουσική να πηγαίνω με την καρδιά να γίνω ένας τζαζ γίγαντας, όσο μπορώ να μπαίνω μες την μπάντα και να κάνω αυτό που πρέπει να ακούς μόνο έναν ρυθμό. Αυτό είναι ότι με μεθάει καλύτερα και απόλυτα το καλύτερο δυνατό. Σεξ δεν μου βγαίνει, δεν ξέρω να κάνω σεξ και προβολές δεν θέλω να κάνω, ούτε με τον θεό τον ίδιο. Είναι φορές που λέω πως η ζωή με έχει προικίσει και με έχει αγαπήσει πολύ αλλά στον έρωτα με γάμησε. Με πάει να πιάσω δουλειά στα δικαστήρια να με πάει πέρα πέρα έτσι.  Άντε βγάλε άκρη να χάνεις την αρχή. Και με κρατάς ακόμη; Δε θέλω να ξέρω. Ούτε και να με ξέρουνε θέλω, άσχετο που περνάω και ακούω άγνωστοι να λένε το όνομά μου. Την έχω ακούσει στέρεο φίλε,

Επιτέλους ένιωσα Δανδής λίγες μέρες. Κι ευτυχώς είμαι στο γραφείο μου ήσυχα τώρα.

Με τις φόρμες ή με τις φίρμες; Με τις φόρμες στο δάσος ή με τις φίρμες Δανδής; Αυτά είναι ερωτήματα baby..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή