Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024

Σήμερα πήραμε και βαθμούς

 




Ο Ηρακλής μας είναι αστέρι, οι δάσκαλοι του λένε τα καλύτερα λόγια. Εγώ ηρεμώ που εκτός του ότι είναι ατσίδας και σε μισή μία ώρα κάνει όλα του τα μαθήματα ηρεμώ που δεν δίχνει να έχει κανένα πρόβλημα κριτηρίου ή στην κοινωνικότητα. Που δλδ κανένα από τα δυο τους όπως φαίνεται από το σχολείο και τους ειδικούς που επισκεπτόμαστε δεν υπάρχει κανένα δείγμα ότι μπορεί να πήραν κάποια γονίδια ασπεγκέν από τον πατέρα τους. Και η μικρή δεν είναι σίγουρα άσπεγκεν φαίνεται ξεκάθαρα από τώρα. Είμαι πανευτυχής που έχω δυο πανέξυπνα παιδιά με κριτική σκέψη και κοινωνική ικανότητα. Πέρασα μεγάλη αγωνία από αυτό και είμαι πολύ χαρούμενη και το φροντίζω όσο δεν παίρνει να μαθαίνουν να ανοίγουν τα δικά τους τα ολόδικά τους φτερά. Μόνο λόγο ηλικίας τα περιμένω ακόμη σε κάποια πράγματα αλλιώς θα ήμουν ήσυχη και τώρα που είναι τόσο νωρίς ότι μπορούν να τα καταφέρουν και  χωρίς τις φροντίδες μου.  Νιώθω ότι η ζωή σε αυτόν τον τομέα με αγαπάει πάρα πολύ. Έχουμε πολύ καλά πανάξια παιδιά.  Σε ευχαριστώ Θεέ μου! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή