Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

Λύθηκα και δεν έχω πρόβλημα διότι μπορώ να κάθομαι και λυτή να με πονάς και να σε βασανίζω

 


Καλημέρα. Πίνω καφέ και ακούω δεύτερο. Έχω σφιχτά τα πόδια μου σταυροπόδι γιατί .. αχ γιατί σκέφτομαι πως αύριο ίσως σε δω. Πρέπει να ξυριστώ και να βρω επίσημα ρούχα! Πως μπορεί να είναι δεν μπορώ να το φανταστώ, όμως κάπως για πρώτη φορά το προσεύχομαι που είναι σε κόσμο κι ας είμαστε έτσι επίσημα σκοτωμένοι. Νιώθω την αγάπη μας και είναι εντάξει. Βέβαια δεν ξεχνώ ότι παρουσιάζονται και εκρηκτικές διακυμάνσεις που ο άξονάς τους είναι ο πόνος ο οποίος μας κάνει ευρηματικούς πομποδέκτες του. Όπως τις προάλλες με αυτή τη ταινία που δεν την έχω δει αλλά από την περιγραφή και μόνο με πόνεσε ένα τέτοιο καθρέφτισμα με όλους του τους ρόλους. Αφού περιμένω, θα κοροϊδευόμαστε τώρα ότι δεν περιμένω τίποτε, ότι δεν πιστεύω τίποτα και πως είμαι ελεύθερος. Αφού δεν είμαι, δεν είμαι ο υπεράνθρωπος και δεν θέλω να είμαι. Θέλω να είμαι άνθρωπος, ο άνθρωπός σου, κι ας βασανίζομαι κι ας πονώ κι ας ελπίζω στην πιο χωμάτινη θέωση της ιστορίας. Με εσένα που έμπλεξα που σ’ αρέσουν τα γρήγορα μπιστόλια και τα αλλιώτικα κόλπα. Για φαντάσου να σε δω αύριο μέσα στον κόσμο! Τι χαρά, χαχ. Που θέλω να φιληθούμε που θνα γαμηθούμε θέλω. Σαν άγνωστοι και σαν μελλοθάνατοι και σαν κάρμα και πεπρωμένο και χθόνια ιστορία. Θέλω να τα καταφέρουμε αγάπη μου να ξεσκιστούμε. Και το ξέρεις ότι πρέπει να κάνεις εσύ την πρώτη κίνηση αφού με έχεις δέσει χειροπόδαρα και μου έχεις φορέσει και φούστα. Εντάξει η φούστα, αλλά πρέπει να με λύσεις baby. Το ξεπέρασα, δεν μ’ αρέσει να είμαι δεμένη. Εσύ έχεις περισσότερο νεύρο από εμένα έτσι κι αλλιώς και περισσότερη εμπειρία έχεις και στον αιφνιδιασμό και στην προσποίηση είσαι καλύτερα και στον στόχο και μπορεί και στον αισθησιασμό και την κίνηση, ω δε ξέρω. Ονειρεύομαι. Έλα να κάψεις τα όνειρά μου, να γεμίσεις τις αισθήσεις μου. Θέλω να σου εμπιστευτώ την ψυχή μου ψυχή μου. Να σε χαρώ μάτια μου. Μη με πυροβολήσεις. Να μου ανοίξεις και να μου πεις κι ότι είναι ανοιχτά μη μπερδευτώ. Και να μου δώσεις και λίγο χρόνο παραπάνω στο μαζί έρωτά μου να σε ανιχνεύσω να φωλιάσω να σε κάνω δική μου θεέ μου. Εντάξει, ξεκίνα πρώτη κι άσε με εμένα μετά να κολλάω και να χαζεύω όσο θέλω. Θέλω να φιληθούμε αγάπη μου. Μπορώ να σε ακολουθήσω τυφλά και το ξέρεις. Να μου το ζητήσεις. Θα σε ακολουθήσω ευθέως με τρόπο ευαίσθητο και με πίστη.  Έστω κι ας είναι η χαριστική βολή. Αλλά δεν θα είναι μάτια μου, απλά μια βασανιστική εκτόξευση θα είναι που θα μας βγάλει στο δικό μας μετέωρο νησί. Δεν ξέρω. Θέλω να είμαι ο ρέμπελος εραστής σου αλλά και να φτιάχνουμε φωλιά. Να μην κοροϊδευόμαστε μάτια μου, να βριζόμαστε να γαμιόμαστε να αγαπιόμαστε να κάνουμε έρωτα να τα κάνουμε όλα.       




με βαράει στο κεφάλι baby, βουίζει..
μωρό μου, πώς θα εκτονωθώ .. εσύ;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή