Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024

Και τί είναι η ζωή

 


Να φέρεις το νερό, να ανάψεις τη φωτιά 

Όσο μπορείς να αγαπήσεις.


Έκανα μια καινούρια φίλη. Μου μίλησε με ενθουσιασμό για τα άλογα. Ω Ποτέ εγώ δεν έχω ανέβει σε άλογο. Μόνο στο γαϊδουράκι της γιαγιάς μου πολύ παιδί. 

Ξέρεις αργώ, έχω προβλήματα οικειότητας. Πάντα τα κοιτώ. Έβλεπα που τα δίνουν για μια βόλτα, για μισή για μία ώρα κι έλεγα είναι πολύ λίγο για μένα να προλάβω να επικοινωνίσω. 

Μα αυτή η γυναίκα μου είπε πως είναι τόσο χαλαρωτικό κι ωραίο έστω και για μισή ώρα. Το σκέφτηκα. Αν υπάρξει η επόμενη που θα δω να πηγαίνουν βόλτα με άλογα θα ανέβω. 

Να ξεκινήσω με τα άλογα. Κι ίσως έτσι η βόλτα με το άλογο μου γιατρέψει τα προβλήματα οικειότητας που έχω. 



(Το συγκλονιστηκό αυτό έργο είναι του Πάολο ντι Ντιέγκο, αν δεν κάνω λάθος)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή