Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024

 

Είναι ένας πάει στο κέντρο υγείας σε έναν γιατρό του λέει εκεί που γύρισα σπίτι μου έπιασα την γυναίκα μου να το κάνει με έναν φαντάρο. Παίρνω ένα μαχαίρι να τον σκοτώσω κάτσε ρε φίλε μου λέει ένα λεπτό κάτσε λίγο να πιούμε έναν καφέ να το συζητήσουμε. Κάτσαμε είπιαμε τον καφέ δεν τον σκότωσα. Την επόμενη γυρίζω σπίτι βλέπω κάτω στο πάτωμα ναυτική ζώνη ένα ναυτικό καπέλο προχωράω την βλέπω και το έκανε με έναν ναύτη. Παίρνω την  χατζάρα από την κουζίνα πάω να τον σκοτώσω, κάτσε ρε μάστορα μου λέει δεν είναι έτσι, να πιούμε έναν καφέ να το συζητήσουμε. Σε παρακαλώ του λέει ο γιατρός τί είναι αυτά που μου λες με καθυστερείς τί με νοιάζει τι κάνεις με την γυναίκα σου. Ναι του λέει γιατρέ μου αλλά με τόσους καφέδες που είπια με έπιασε το στομάχι μου...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή