Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Θέμα: μας άκούσαν τα ΑΣΤΕΡΙΑ;

 

 

83+Χ επί(τις διαστάσεις με τα φαινόμενα) *

* στις ξερές περιπτώσεις όπου γράφει ΑΡΓΑ βάζουμε ΣΙΓΑ διότι η παρατήρησή σου ότι έχω κάνει πολλά ασάλιωτα έχεις δίκιο ισχύει;  Για αυτό πηγαίναμε τοίχο – τοίχο πηγαίνουμε και μας αρέσει;

 

Παρατήρησα ότι τα αστέρια δεν ακούν ξερά λόγια.


Εργάζομαι πολύ σκληρά για να φτιάξω ένα cool περιβάλλον γιατί δεν είναι καθόλου cool αυτό που νιώθω. Όμως μπορώ να βάζω μέσα σε ένα cool περιτύλιγμα τα πάντα, όπως και το αντίθετο φυσικά. Τη νύχτα που φεύγουν κομμάτια και τρέχουν αίματα δεν θέλω να την ζήσω και την ζω κάθε νύχτα και τελικά θέλω να ζήσω την νύχτα μαζί σου γιατί ξέρω πως θα είναι πολύ συναισθηματική και θα λυτρωθώ από αυτούς τους εφιάλτες και τα όνειρά μου θα ξαλμυριάνουν και θα γίνουν ανυπόφορα υποφερτά γλυκά ρευστά και διάφανα όπως πριν το ξημέρωμα.  

Οι τρόποι που βρίσκω καλύπτουν όλες τις βασικές ανάγκες μας και δεν φοβάμαι τα πρακτικά και λειτουργικά προβλήματα διότι εκεί πραγματικά είναι η ουσία. Βέβαια όπως την δει κανείς αλλά θέλω να στα δείξω όλα και να στα αποδείξω. Με τις αποδείξεις παθαίνω υπερδιέγερση και φτιάχνω ακλόνητες κατασκευές κι ευτυχώς που έχω την δυσλεξία και κρύβει το μηχάνημα και δεν μας το έχουνε κλέψει. Δε λέω ότι δεν με φυλάς κι εσύ τέλεια τόσα χρόνια. Δε λέω ότι η ζήλια δεν μας έχει καταστρέψει αλλά δεν θέλω να σε μισώ διότι αυτοκαταστρέφομαι και έτσι όταν μου την δίνεις σε βάζω κάτω και είναι τρομακτικό που παγώνουν όλα και ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ. Διότι δεν το έχω να μη νιώθω τι κάνω, μένω στήλη.

Σκέφτομαι πως αν είμαστε καλά παιδιά θα τα πάμε περίφημα γιατί έχουμε φοβερά χαρίσματα και δεν θέλω να σε χάσω εαυτέ μου εσύ καλά; Καλά είμαι όταν κολλάω πάνω σου. Έρωτας βαρύς. Για να καταλάβεις παίρνω μια σελίδα εξίσωση και να καταλλήγω στο νούμερο που δεν είναι νούμερο αλλά άνθρωπος. Και φεύγει το κεφάλι, απ’ το κεφάλι δέσε με. Όπως γράφεις και κάνεις ποδήλατο.

ΣΕ ΖΗΤΩ ΝΑ ΣΒΗΣΩ. ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΣ. ΣΚΟΤΩΝΩ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ. 

ΦΤΑΝΕΙ. ΣΙΓΑ ΤΗ ΖΗΜΙΑ.

 ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΕΙΝΑΙ.



Του αποκεφαλιστή να μας γιορτάζουμε.



 












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή