Τρίτη 29 Αυγούστου 2023

1. ΝΑ ΜΗ ΝΕΥΡΙΑΖΩ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

 

Ο γιατρός μου είναι ο καλύτερος γιατρός. Πιστεύει σε μένα και βασικά συμφωνούμε. Αυτή την φορά μου φάνηκε πιο όμορφος. Και βγήκα πιο δυνατή από ότι μπήκα. Μου αρέωσε λίγο το ραντεβού μας και χάρηκα κι ας μου κακοφάνηκε. Μου κακοφάνηκε με την πρώτη που θα αργήσει, αλλά χάρηκα διότι αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πάω καλύτερα ή επειδή άργησα 20' να πάω και μπερδεύτηκα και ξαναπήγα χθες; Είναι εντολή τέλος πάντων. Θέλω να με βοηθήσει να μην έχω σε τίποτε εθισμό. Έχω ιδέες αναφοράς; ιδέες μεγαλείου; ζω τον μύθο μου; Αλλά ΟΧΙ ρε γιατρέ, με αφήνεις να χτυπιέμαι ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΜΠΟΡΟ και σε λίγο θα μου πει ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΒΛΕΠΩ έχουμε και δουλειές εδώ πέρα. ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΙΔΑ!!! Θα ξαναέρθω πρωί παραμονή του Άγιο Δημητρίου.


    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή