Δευτέρα 17 Ιουλίου 2023

ΦΩΣΦΟΡΟΣ

 

Θέλω να είμαι και το βρίσκω όταν σκέφτομαι πως είμαι μαζί σου. Σε ότι δημιουργείται από το μεταξύ μας, το πραγματικό και το φανταστικό. Δεν υπάρχει τίποτε γύρω που να έχει ισχύ, ο κόσμος και η ίδια η ζωή είναι απλά μια πίστα. ΤΑΧΕΡΙΑΣΤΑΜΑΤΙΑΤΟΥΚΑΘΡΕΦΤΗ

Συνήθως, χορεύω, τραγουδάω, λέω αστεία, γυρίζω σα μέλισσα. Όπως κι εσύ. Είναι ΕΡΩΤΑΣ που πάθαμε τέτοια ιστορία  να μας λείπουμε τόσο πολύ και χώρια και μαζί. Γιατί φτάνω να σε σφίγγω τόσο δυνατά πάνω μου και κλείνουνε τα σαγόνια μου έτσι που σίγουρα θα πονέσεις. Πονάω. Και βρίζω τέτοια καταδίκη. Πόσο όμορφα είναι τα χέρια σου.

Την ευτυχία μου όλη στα μάτια σου έβαλα γιατί δεν θέλω να σε κοιτάω στα χέρια. Τα χέρια σου είναι τέλεια. Η εικόνα τους χύνει. Ότι μόνο θα έπρεπε να ξεχωρίζει τον άνθρωπο από τα ζώα είναι η πορνογραφία.

Ο πόνος από το στομάχι αρχίζει να φωτίζει το Ηλιακό πλέγμα το χουφτώνει με τόση δύναμη να σπάσει την καρδιά που διαρρέεται στο αιδοίο και παλουκώνομαι από μια δέσμη που βγαίνει από τον λωτό και συνεχίζει. Εδώ που η αμνηστία τελείωσε, 

ΘΕΕΜΟΥΦΛΟΦΑ


Από πού έρχεται η προβολή που μας καρφώνει και μας στέλνει μαζί στο αλλού στο ξεκάρφωτο.

 Γειά. ΩΡΑΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΑ

ΘΕΛΩΝΑΣΕΦΙΛΗΣΩ

 

ΕΓΩΔΙΑΟΛΕΣΕΓΑΜΩ


ΕΔΩ ΠΟΥ Η ΑΜΝΗΣΤΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή