Σάββατο 10 Ιουνίου 2023

target group


 είδα αυτό το νεοάγριο σχέδιο και μου άρεσε πολύ, με σήκωσε και έβαφα τρις ώρες, με πόνους και νεύρα πέρασα το πρώτο μπορντό κεραμιδί. Ώχρα θα πάρω την τετάρτη από Καλαμάτα που θα πάω και για το κομπρεσέρ. έχω καταπονημένο δεξί από τα εργαλεία, τα ραβδίστηκα, τα πριόνια και τα ψαλίδια, τα σκεπάρνια τα σφυριά. Σκέφτομαι να πάμε να τη πέσουμε στον Καϊάφα κανα μήνα να πηδάω την μάντρα να κάνω λουτρά μήπως συνέλθω γιατί έχω πάρα πολύ δουλειά να φτιάξω το φινίρισμα με βοηθούς ένα εφτάχρονο κι ένα δεκάχρονο. Ακόμα δεν έχω ψάξει για ομάδα αλλά σκέφτηκα να μάθω την γλώσσα των κωφάλαλων γιατί έχει πολλά ατού σαν τάργκετ γκρουπ και μ' αρέσει να βοηθάω, μ' αρέσει να ασχολούμαι με ιδιαιτερότητες, έτσι το είδα ότι θα με αφήνουν και να παίζω τα όργανά μου όσο θέλω και δεν θα μου την σπάνε, τέλος πάντων για να κλείνει το θέμα του τάργκετ γκρουπ κι αν το δούμε κι αργότερα γιατί δεν έχω χρόνο να μάθω και την γλώσσα των κωφαλάλων άμεσα, ούτε δάσκαλος ήρθε, δεν έχω ιδέα ποιος άλλος μπορεί να είναι. Να μη μας νοιάζει. Για το τσιμέντο στην αυλή πάντως βρήκα σχέδιο. Πες μου ότι σ' αρέσει ..  είναι λίγο νυχτερινό, και για ξυπόλητους. Και γαμώ τα target group είσαι!!! 




       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή