Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023

Άγονη γραμμή

 


Πάνε δυο εβδομάδες που είμαι έτσι. Δεν θέλω να είμαι μες τα νεύρα. 


Τόσο πολύ που να βρίζω τα παιδιά γαμώ τη μάνα τους. Τους φωνάζω τόσο που τα κάνω να κλαίνε.


Έχω να μαζέψω πολλές ζημιές, να ξηλώσω και να επιδιορθώσω. 


Πέρασα πολύ καιρό πάνω σε μια χαομένη μηχανή και έχω να θεραπεύσω και κουσούρια. 


Κάνω με κομπρεσέρ τις λεπτομέριες {♡}


Για να μη περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου βρίζοντας γαμώ τη μάνα τους



Το χειρότερο από όλα είναι που δεν θες να με δεις γιατί υποσυνέιδητα δε θέλω να με δεις έτσι..  γιατί 


 με βοηθάς να βελτιώσω τις σχέσεις μου με τον πατέρα μου, 


Και μια κίτρινη πεταλουδάρα από αυτές του δάκου γαμώ τη μάνα της άμα την πιάσω.



Ένα κολάζ είναι για το ταβάνι βάψημο οι τοίχοι και είμαστε έτοιμοι για το πάτωμα. 


Γαμεί το τριββείο $$$$$   ..


Θα σε σκέφτομαι   ..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή