Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

Σήμερα σαλάτα


Τηγανίστε κανα αυγό άμα θέλετε ..


 

Μπορώ να μαγειρέψω, να δουλέψω να βγάλω ημέρα και στο πιο σκληρό μεροκάματο. Να αγκαλιάσω να φιλήσω να ερωτοτροπήσω να οδηγήσω μέχρι το βουνό και τη θάλασσα να σταθώ βράχος. Είμαι αρτιμελής και ταλέντο στην ισορροπία. Μπορώ να χορέψω, να τραγουδήσω, να φτιάχνω τη μέρα.  Γενικά, δεν αισθάνομαι λίγη. Ούτε χαζή, τί επειδή δεν κατάλαβα τι; Ότι δεν θα μπορούσα να έχω κρυφή σχέση γιατί ξέρω ότι με χαλάει πολύ; Ή ότι επειδή δεν θα μπορούσα να κάνω πράγματα που δεν μου πάνε. Και γενικά δεν θέλω άλλο να γυρνάω σενάρια και να ψάχνω τι φταίει, εξαντλώντας συνδυασμούς και πιθανότητες, το έκανα. Ξέρω τι έχουμε περάσει και μου φτάνει, δεν θέλω να πείσω κανέναν. Νιώθω καλά που μπόρεσα και σου είπα πόσο πολύ μοναδικά σε θέλω και πόσο θα ήθελα να είμαι δίπλα σου. Πόσο πιστά και αφοσιωμένα θέλω και μπορώ να είμαι μαζί σου. Και πόση διάθεση αμέτρητη διάθεση.    Κοίτα, δεν κατηγορώ, ο καθένας κάνει όπως αισθάνεται και υπάρχουν πάντα λόγοι γι’ αυτό που δεν είναι να τους παίρνεις προσωπικά, κατανοώ, πως υπάρχουν και πράγματα που δεν πάει το μυαλό μου γι’ αυτό και όταν με ενδιαφέρει προσπαθώ πάντα πολλές φορές για τους παράγοντες Χ και Ψ και Δ που δεν τους γνωρίζω.  Αισθάνθηκες όπως αισθάνθηκες και αισθάνθηκα όπως αισθάνθηκα και πιστεύω πως αισθανθήκαμε και αισθανόμαστε το ίδιο κι ότι έχω αλλάξει είναι αποτέλεσμα συντονισμού που τον θες και τον θέλω. Όμως εσένα η ζωή σε προστάζει να σταθείς έτσι κι εμένα το ίδιο. Προφανώς είναι πολύ μεγάλο για να το αντιμετωπίσουμε και αφού βάφτηκε με αίμα όλο Μανιάκι το πάμε κατά τα Δερβενάκια. Αν έρθουν Άγγλοι Ρώσοι Γάλλοι Πορτογάλοι για βοήθεια για να γίνουμε θύματα του καπιταλισμού. Σε έχω αγκαλιά και ανεβαίνουμε τα σκαλιά στο Μπούρτζι .. μες την θάλασσα σε έχω αγκαλιά ευτυχώς λες κι ανεβαίνω τα σκαλιά στο μπούρτζι καύλα μου που να σε αποθέσω να φιληθούμε. Κάπου να συναντηθούμε.  Βάλε την καύλα μας στη ζωή μας γαμώ τον πυρετό μου. Φάρμακό μου. Ας ξεκινήσουμε να πάμε δυο μέρες κάπου και να αναλάβουμε αυτή την ευθύνη της ερωτικής μας ζωής τέλος πάντων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή