Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

Friday i am in love


Et toi?

 Cava mon amour ? Μισώ της Παρασκευές









πόνοι παράπονα πρότζεκτ τελειωμένα ντόλαρς καζατζίδης κοριτσάκι μου γλυκό μεθυστική μου γυναίκα .. γδαρμένα σκαμένα δυνατά και εύρωστα είμαι στη φάση που έχω παραδώσει πνεύμα και κάνω βαριές δουλειές πίνοντας για να υπάρχω.





Αν ήθελες θα μπορούσες να αναλάβεις την σεξουαλική μου ζωή. Αλήθεια να στην εμπιστευτώ .. στην εμπιστεύομαι, αν ήθελες, είναι το 100% και δε μπορώ να το διαχειριστώ άλλο μόνη μου .. 


GAME OVER

 




δε το περίμενα να το πάθω. έλεγα όπου θες πας. βγαίνεις στον δρόμο και φτάνεις. Και γινότανε. Τώρα θέλω τρία σπίτια να να πιώ τη μοναξιά μου .. και τί λες; Θες να είμαστε μαζί ντάουν τάουν; Ψυχή τε και σώματι, ότι ψυχή είμαστε και γαμιέται η επικαιρότητα γιατί λείπει το σώμα ντάουν τάουν; Που να πάω που να έρθεις;

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή