Πέμπτη 4 Μαΐου 2023

αγάπη μου

 

Εσύ να κάνεις το πρόγραμμά σου. Ξύπνησα με Τζένη Βάνου, Διάφανα Κρίνα και κλάματα. Ένας είναι ο στόχος μου και πρέπει να συρθώ λίγο προς τα ‘κει και σήμερα να μη νιώθω τελείως τελειωμένη. Γιατί μου λείπεις πάρα πολύ. Είναι η έκτη μέρα που είμαι μέσα από κάποια ίωση αλλά είναι ανάγκη να κατέβω στην πόλη, σήμερα πρέπει να αγοράσω ένα λαχείο. Όχι ότι ένα σακί λεφτά θα μου έλυνε το πρόβλημα. Τα προβλήματα μου είναι αισθηματικής φύσης, γι’ αυτό και η Τζένη Βάνου και τα Διάφανα κρίνα. Πρέπει να ροκανίσω την απόσταση πριν με ροκανίσει τελείως αυτή και πεθάνω έξω απ’ τη Βαβυλώνα. Ωραία. Μ’ αγαπάνε πολύ οι γάτες, τα σκυλιά και τα μικρά παιδιά. Κάτι είναι κι αυτό, δείχνει ότι έχω στην ζωή μου πολύ βαθιά κάτι αισθηματικά τουλάχιστον πετύχει . Όμως τις νύχτες που κοιτώ σαν θεός την ζωή μου την διασώζω με πολύ συγκεκριμένα πράγματα και είναι όλα δικά σου. Δικά σου που τρελαίνομαι να κάνω δικά μου. Όμως για σήμερα, έστω συμβολικά, πρέπει να φτάσω μέχρι την πόλη και να αγοράσω ένα λαχείο.    





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή