Τρίτη 9 Μαΐου 2023



Καλημέρα


Την ένιωσα την αγάπη και την ζεστασιά, έστω και από αντανάκλαση, την ένιωσα. Και το φως το είδα. Ότι θέλω βλέπω. Αύριο έχω γιατρό. Καλό θα μου κάνει να προσγειωθώ λίγο να βάλω τα πρακτικά μπροστά αφού θέλω να αλλάξω πίστα, να πατήσω να την αλλάξω. Πρέπει να στέκει ο συλλογισμός, και ευτυχώς υπάρχουν πολλά πράγματα γύρω γύρω που τον κάνουν να στέκει. Είμαι εξουθενωμένη. Οι νύχτες είναι ...  . Θέλω να αλλάξω έδρα και μετά να ξαναμιλήσω, να ξανα-προσπαθήσω, και συναισθηματικά το οτιδήποτε. Νιώθω ότι δεν έχω να πω κάτι άλλο από εδώ και το χαλάω οτι αν το πειράζω. Σε σκέφτομαι πως μπορεί να σκέφτεσαι, σε κάνω εικόνα αλλά τα χάνω ακόμα πιο πολύ, πέφτει το σήμα γίνονται κόκκινα. Σχηματίζω έναν συλλογισμό και μόλις τον βλέπω σα να βιώνω την αποκάλυψη, τέτοια παθαίνω και σε φιλάω και χάνομαι. Δεν γίνεται δουλειά έτσι. Θέλω να δω από την θέση σου, αλλά δεν προλαβαίνω καμιά φορά γιατί όλες μόλις φτάνω στην θέση σου κάνουμε έρωτα ασυγκράτητα κι ασταμάτητα, ατέρμονα. Κι έτσι ότι συμπεράσματα μπορώ να πάρω είναι από την εικόνα σου στα τοπία μου, η οποία είναι μονίμως μια καΥλα. Πρέπει να αλλάξω το σημείο, να έρθω σε ένα που να μπορούμε και να το περπατάμε, ανα πάσα στιγμή. Μόνο γι' αυτό έχω σιγουρευτεί. 


     



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή