Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Νύχτα πόνος

 Νύχτα αγάπη μου πόνος. Μια νύχτα πόνος.αγάπη μου μαζί σκοτεινοί 

Τη ζωή σχίζω δρόμο 

να με βρεις να σε βρω

Νύχτα αγάπη μου πόνος

Έβγαλα το σακάκι μου και ξάπλωσα

Μόνος.


Νύχτα αγάπη μου πόνος. Όλα. Μια νύχτα πόνος.αγάπη μου μαζί σκοτεινή μου ζωή

Νύχτα αγάπη μου πόνος. Σε θέλω. Μόνος

Έβγαλα το σακάκι μου και ξάπλωσα

Νύχτα Σε θέλω Αγάπη μου πόνος

Σχίζω δρόμο να σε βρω να με βρεις.


Αγάπη μου μαζί σκοτεινοί νύχτα πόνος 

Δίπλα σου μάτωσα

Έβγαλα το σακάκι μου και ξάπλωσα

Αγάπη μου νύχτα πόνος. Μια νύχτα πόνος.αγάπη μου μαζί σκοτεινοί η ζωή


Νύχτα αγάπη μου πόνος


Έβγαλα το σακάκι μου και ξάπλωσα

Σχίζω δρόμο να σε βρω. Σε θέλω

Σε θέλω και σχίζω δρόμο να σε βρώ

Μόνος. Νύχτα η αγάπη μαζί σκοτεινοί.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή