Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ

 


Καλημέρα μάτια μου, πώς είσαι; καλά είσαι. καλό μήνα. προσπάθησα λίγο να γράψω εχθές αλλά από το πολύ δεν έβγαινε κάτι της προκοπής. Θέλει πολύ σιγά και ήμουνα βουρ. θέλει πολύ σιγά τέτοια αγκύλωση που έχω πάθει. Και τρέχω για διαδικαστικά, για του κόσμου τα πράγματα. Πέμπτη Παρασκευή έχουμε πρόβες Σάββατο παράσταση. Να πάω να δω το σπίτι, να φτιάξω πλάνο να το μεταμορφώσω να το κάνω ανεξάρτητο κράτος να ρολάρει να μπορώ κι εγώ χωρίς καμιά πίεση να κάνω την μυσταγωγία μου ήρεμα κι ωραία. θα μπορούσαμε εν το μεταξύ να βρισκόμασταν κάπου αλλού όμως. Αν υπάρχει θέληση και μια σχετική ψυχραιμία. Θα βοηθούσε .. και πιστεύω θα μου έμενε μυαλό γιατί διαδικαστικά είναι να γίνουν πράγματα που γνωρίζω, πόσο να τα χάσω ρε πούστη!  

Πάω Καλαμάτα τώρα σε λίγο, έχω γιατρό και είναι και γιορτή.  Σε φιλώ μωρό μου. Σε φιλάω γαμώτο.

  Ακούω τον Μητροπάνο






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή