Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

μη μου μιλάς για αγάπη

 


Πες μου, μου φέρθηκες καλά; Μπορείς να γυρνάς ένα γύρω και να μιλάς για αγάπη και αισθηματικό πολιτισμό αλλά εγώ ξέρω πώς φέρθηκες σε έναν άνθρωπο που ένιωθε όλα αυτά που σ' αρέσει να γράφεις. Βέβαια δεν είναι περίεργο, να σε ζυγιάζει κανείς με τέτοιους νόμους. Έτσι είναι οι περισσότεροι και αυτό ξεκινάει από τον τρόπο που παράγεται αυτό που τρώμε. Έτσι αν βλέπεις μια ωραία εικόνα δεν μπορεί να στηριχθεί αλλιώς πάρα με υποταγή και σκλαβιά, εγκλήματα ή χρέη στα εγκλήματα. Εγώ μπορώ να παίζω μουσική με τέτοιους ανθρώπους αλλά τίποτε παραπάνω δε μπορεί να γίνετε. Μόνο με πραγματικά εξεγερμένους μπορώ να έχω κάτι πιο πέρα. Και δε μιλάω για αυτά τα κακόμοιρα παιδάκια που κρεμάνε μαύρες σημαίες με αλφάδια στα ερειπωμένα. Ξέρω καλά από ζύγι κι αλφάδι, να φτιάχνω αειφορία. Ο έρωτας μου έδειξε τον δρόμο. Όλα τα άλλα, όσο και να χτυπιούνται θα βρίσκονται στον πυραμιδοειδή σορό, παράταιρα και αντιφατικά. Χωρίς να έχουν κάνει ποτέ ένα βήμα έξω από αυτό. Κι όσο είσαι μέσα στον σορό τα πράγματα είναι καταδικασμένα και διέπονται από τους κανόνες αυτού του δράματος. Γι' αυτό κι εμάς οι άνθρωποι του σορού θα συνεχίζουν να μας κρίνουν με τα δικά του κριτήρια και θα πέφτουν αιωνίως έξω. Ο αγώνας πάνω στην χοάνη της μηχανής είναι μια σπλατεριά που εξυπηρετεί το λιώσιμο του κιμά παρακάτω. Γι' αυτό μου την έριξε, γιατί έπαθε πλατωνικό σπήλαιο και δεν την έριξε σε μένα αλλά στην σκιά μου. Άλλοι νόμοι εδώ έξω. Εδώ δε κρατάμε κακία. Παίζουμε ευγενική άμυνα και καλωσορίζουμε την ομορφιά της φύσης να μας κατακτήσει για να μας δείχνει πώς γίνεται. Και τραγούδια για αυτό δεν βρίσκονται εύκολα. 


   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή