Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

έλα πάρε με σε άλλα ταξίδια μακρινά σε χρυσαφένια ακρογιαλιά

 

αχ μωρό μου , 

     αγάπη μου , ψυχή μου 

νευριάζω που δεν είμαι εκεί δίπλα σου να σε φροντίζω.


Μου λείπεις πολύ και θέλω να ζήσω μαζί σου. 

 

Το ξέρω ότι είμαστε ιδιάζοντες τύποι 

,αλλά μαζί σου δε βαρέθηκα ποτέ. 

Ποτέ ρε γαμώτο, ούτε ένιωσα ότι έχουμε κάποιο χάσμα 

κι ας κάναμε τα πιο ήσυχα πράγματα του κόσμου. 

Κι ούτε μια στιγμή να με ενοχλήσει κάτι από εσένα.


Αυτά που ποθώ που δεν έγιναν με ενοχλούσαν

     και με ενοχλούν. 

Που έχασα τους διαλόγους μας, την καθημερινή μας πνευματική επαφή.

Από εσένα δε μπόρεσα και δε μπορώ να διαχειριστώ κανένα πλήγωμα. 


Δε πάει κανενός το μυαλό τι είσαι για μένα.   Ότι είσαι το όλα μου

 

Πώς να το διαχειριστεί κανείς αυτό το ουρανοκατέβατο

και πιο κομμάτι του να διαλέξει αν πρέπει να διαλέξει. 


φίλη ήμουν όμως και είμαι και θα είμαι.  Μίλα

 "μήλα κόκκινα ... φέρτε το φέρτε τον γιατρό"






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή