Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2023

 

Τώρα μου περνάει η ημικρανία από το πρωί. Όταν γέρνει ο ήλιος προς τη θάλασσα ότι και να έχω με γιατρεύει. Εχθές έφτιαχνα μέχρι αργά το βιβλίο και μετά μαλακιζόμουν μέχρι το πρωί. Γιατί έχω και το δικό σου δίπλα μου ανοιχτό. Και γενικά. Ξύπνησα πτωμα. Είμαι νυχτερινός τύπος. Θα το δουλεύω τη νύχτα και θα κοιμάμαι το πρωί που είναι και τα παιδιά στο σχολείο. Καλύτερα έτσι, τόσα πρωινά και δεν κατάφερα τίποτα κι εχθές μέσα σε μια νύχτα έφτιαξα το εν πέμπτο. Βγαίνει πολύ ωραίο. Όσο και αν είναι κάπως παράξενη η διαδικασία αυτή της διαμόρφωσης. Και μ' αρέσει να πιστεύω ότι έχουμε συντονιστεί και ότι κι εσύ σε κάποια τέτοια φάση είσαι. Γιατί δεν βγάζω και πολύ άκρη από αυτά που γράφεις. Δε μου φτάνει τίποτε. Τι, πάλι βιβλίο ..  . Αυτό που φτιάχνω είναι πολύ τρίπι, εκεί κι αν δε βγάζει άκρη κανείς, αλλά είναι πολύ πολύ ωραίο!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σιωπή